26 Kasım 2022

Bir takım dizi önerileri ..

Çok keyifli bir dönem dizisi...
Arap dizisi gerilim kıvamında.

Dönem dizisi polisiye kıvamında çok keyifliydi iki sezon.
Dönem dizisi tarihi belgesel kıvamında 
İspanyol dizisi polisiye kıvamında.
Bir İspanyol dizisi daha iki sezon polisiye kıvamında.
Fantastik bir dizi gerilim kıvamında Konuyu hiç hatırlamıyorum bak🤔galiba yeniden izliycem.😂
Ünlü oyuncular polisiye kıvamında 
Dönem dizisi oldukça güzeldi.
Open your ayes..

Polisiye kıvamında.Kim olduğunuzu hatırlamıyorsanız kimin hayatını yaşıyor olsbilirsiniz?

Korku kıvamında😂
Çok acayip bir diziydi izlemeden geçmeyin fantastik kıvamında.Ruhun sana ait değilse peki nerede?
Fantastik kıvamda eğlenceli bir dizi.Başrol aktiriste bayılmıştım.😂
Manyak bir diziydi yeniden izliycem😂
Bilimkurgu acayip birdiziydi 
Bilimkurgu iyi bir diziydi.👍
Bir dönem dizisi keyifliydi .


Dehşet güzel bir diziydi,3 sezonluk bir Alman dizisi.Bilimkurgunun zirvesi kıvamında.
Dehşet bir bilimkurgu dizisi muhakkak izleyin.
Bu diziyi izlemeyen kaldı mı🤔
Bir dönem dizisi,film serisi şahaneydi.Dizinin yeni sezonu daha gelmedi 
Fantastik kıvamında 
Bir film belgeseli.Çok keyifliydi 








Bir belgesel amma çok keyifli.
Tiyatro önerisi .
Bir dönem dizisi,iki sezon 
Fantastik bir dizi black miror kıvamında.
Bilimkurgu önerisi,Star Wars hayranlarına özel.
Çok ilginçtir bir dizi efem.
Çok iyi bir bilimkurgu dizisi.
Çok keyifli yedi efem.
Kore programı gayet güzel








Çok çok çok iyi bir polisiye dizi,4 sezon.
İki sezonluk a acayip bir fantastik,gerilim,korku dizisi izleyin.







Gerilim tadında...

















Ne izleyeceğim diyenlere öneriler ..
 

4 yorum:

  1. castamar
    kiss me first
    better than us

    not aldım.

    the sinner tarzı dizileri pek sefiyoms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok acayip diziler paylaştım en iyilerinden seçmişsin,izledikçe diğerlerine de bak:)

      Sil
  2. Queens Gambit'i hem okudum hem izledim. Öyle bir iş daha yapsalar keşke. Dönem işlerini seviyorsanız Korelilerin Empress Ki'yi öneririm. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dönem film ve dizilerini bende severim ama kore dizilerini uzun uzun izleyemiyorum ben artık :) biliyorum diziyi ama hiç cürret etmedim :))

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails