13 Kasım 2022

Biraz benden biraz kendimden...


 Ya tam anksiyete ilaçlarından kurtuldum, ki üç sene aralıksız kullandım, derken arka arkaya bir sürü can sıkıcı şey oldu.Üstelik hiç birisinin müsebbibi olmadığım gibi ana karakteri de ben değilim.Ana bazen olayların içine çekilirsiniz ..

İşte böyle birşeyler oldu ama iyi ki de olmuş diyorum pekçok kişinin gerçek yüzünü görmekle kalmadım narsist kişilere karşı gardımı kuşandım.

Ama pişmemiş insanlar ne de çok can yakıyor.Bşrde nefisperanelik ve kibir birleşince seyreyle gümbürtüyü.

Kibirli insanları hiç anlamıyorum ya hu sende herkes gibi defi hacetini görüyor, gaz çıkarıyor,geğiriyorsun diğerlerinden üstünlüğün nerede?

Okumuş, cahil,bencil,narsistler daha da tehlikeli Allah şerlerinden korusun 

Özel hayat,iş ortamı,veli tacizi,öğrenciderdi,çocuğun dersanesi,servisi,faturalar,anksiyete manksiyete derken bir on gündür çarpıntı yaşıyorum,ara ara ağlamam geliyo,tepem atıyo falan...

Kendimi kendi hayatıma sıkışıp kalmış gibi hissediyorum hani kötü bir rüyadan uyanmak istersinde uyananazsın ya işte öyle.

Allah'a karşı şükürsüzlük etmekten çok imtina etsemde pandemiyle birlikte bir döngüde sıkışıp kalmış gübiyim.

Valla çok yorgunum...

Memurluk kısır bir döngü,imtihan dünyası,başkalarının nefislerine maruz kalmak,geçim gailesi,evladın sorumlulukları,onun üzüntüleri derken yuvarlanıp gitmiyorsamda itilip kakılıp debeleniyormuşum gibi hissediyorum.

Ben yoruldum be hayat.

Yine de her hissi veren Rabbe şükürler olsun.Yorulmak şuursuz olmaktan iyidir deyip geçinip gidiyorum.

He kiminle geçiniyorsun derseniz en çok kendimle geçinmeye çalışıyorum diğerleri dış kapının dış mandalı.

Ne edek🙇

12 yorum:

  1. Al benden de o kadar bende çok yoruldum köşe bucak kaçmasım var vallahi 😀 yinede bugünümüze çok şükür sağlık olsun 🤗 kocaman sevgiler canım benim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya kaçsak şöyle dağda bayırda yalnız malnız yaşasajta insansız hava sahasının keyfini çıkarsak🤭😂

      Sil
  2. Bu aralar hissettiklerime o kadar yakın ki, toptan böyle hayatımda temizlik yapmak istiyorum. Seni sildim git burdan deyip kovalamak istiyorum milleti. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ya black miror dizisindeki gibi engelleyebilecek şnsanları buzlansalar sesleri, görüntüleri bize ulaşmada🤭😂

      Sil
  3. pandemi her bir şeyin fazlası oldu ya, tahammül sınırlarımız azdı zaten ama şimdi hepten yok, bizim veledin bir de sağlık sorunu ;(dermansız değil ama nüksü yıldırdı) uzadıkça uzuyor ki sorma gitsin, o sebepten her şeyi geçtim sağlık olsun yetecek :( Allah yardımcın- yardımcım- yardımcımız olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hayırlı,tez şifa versin kuzum.Benim kızında yazın başladığımız tedavisi yarım kaldı :/ ne randevu alabiliyorsun ne özelde karşılayabiliyosun.Herşeye sabrwdilir de Allah evlatlarımıza sınsmadın.🤲
      Pandemi insanlıkta son nokta oldu vicdan,merhamet,ahlak,tahammül hiçbir şey kalmadı.Sonumuz hayır olsun ://///

      Sil
  4. ''pandemiyle birlikte bir döngüde sıkışıp kalmış gibiyim.'' Bu durum herkeste var aslında . Pandemi sonrası herkes tükendi bence. :)

    YanıtlaSil
  5. En kısa zamanda feraha çıkarsın inşAllah Su ablam.Sevdiğin şeylerle meşgul olursan daha rahat atlatabilirsin☺

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails