12 Kasım 2022

Dune Mesihi,Frank Herbert...


 Dune Mesihi,Frank Herbert...

Ya sen nasii bi adamsın kardişim.🤭 Nasıl böyle bir kitap yazabildin,sen bu akılları nereden buldun yahu o hayal gücü sana nerlerden geldi.Yüce Tengrim çook seneler önce bana gösterttiğin o muhteşem bilimkurgu rüyam vardı ya (ki böyle çok rüyam var😉) hani kitap yazmak istiyordum, heh işte onun üzerine bana acık cesarette ver zamanda, büyüdüğüm de Frank amcama benzemek istiyorum subaneke,dinimiz,amin.🤲😂

Bu ikinci kitap beni çok duygulandırdı çok hüzünlüydü yahu...İlk kitapla muhteşem Dune evrenini tanıyıp orada bir yolculuğa çıkarken ikinci kitapta bir One,bir mesih,bir seçilmiş insan olmanın pekte sanıldığı gibi muhteşem bir şey olmadığını görüyoruz.Ve baş karakterle birlikte diğer karakterlere de sempati ve empati kuruyoruz.Çünkü ilk kitapta bu his eksikti.İlk kitap daha çok Dune evrenini anlatan,tanıtan bir yapıya sahipti.Siğer kitaplar için sabırsızım..

7 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails