31 Ağustos 2024

Gebze..

Kız kardeşim Çayırova'dan Gebze'ye tayin aldı 2,5 aylıkta bebişi olduğu için ona yardıma gittik çok yorulduk amma yerleştik bu arada gezmeyi de ihmal etmedik.

Şunu söyleyebilirim ki Kocaeli Belediyesi her yerde çok çalışıyor,Çayırova'da doğum yapan her anneye yeni doğan seti gönderiyorlarmı;bebek çantası,bitki çayları,ıslak mendil,bez,pişik kremi daha vardı unuttum bile getirdiler bebeğe çokta kaliteliydi,ayrıca sosyal tesisleri harika sadece Çayırova da üç tane vardı,fiyatlar harika,mekanlar güzeldi yolunuz düşerse deneyin muhakkak.

Taşınmamız çok maceralı oldu tek bir işimiz bike yolunda gitmedi🤦🏾Yeni makine geldi su kaçırdı,yeni musluk alındı bozuk çıktı,yeni hortum takıldı contası bozuk çıktı,ocak yanlış geldi,büyük yeğenimin ayağı kesildi,bebişin dudağı patladı,benim göz damarıma bilmem ne oldu,bebek arabası kırıldı yolda kala kaldık,fırın dolabı alındı kulbu kırıldı,balkona dolap yapıldı kulbu olmadı bunlar aklımda kalanlar Neyse ki taşınma işi bitti sonra biraz gezdik evimize döndük.:) Merkür retroydu, gökyüzünde kare açılar vardı,kova dolunayı, sefer ayı derken tğm ağustosta üstümüzden geçti.🤭


Cuma bilmem ne köyüydü yahu hatırlamıyorum pikniğe gittik Darıca Hobbit Köy gibi yapmışlar mesire yerini çok eğlendik.Ama sonbaharı hissetmedik değil :)





Sık sık çöp kovaları konulmuş halkta tertemiz tutmuş çok beğendim.









 Güzel,eğlenceli bir akşamdı onca yorgunluğun üzerine iyi geldi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails