6 Ağustos 2024

Zorlu....

Avm gezmeyi sevmem dedikçe avmlere gidip gezmek içerikli postuma hoşgeldiniz.

Bu kez Zorlu'dayız oldukça güzel ama labirentten daha karmaşık bir yer,bir de her yerden daha pahalı diyebilirim.🤭

Zorlu'ya gidersem uğramayacağım yerler var.😂 Neyse bu gidişimde Remzi Kitapevi'ne de rastladım ve dayanamayıp kitap aldım taa aşağıdaki fotoğraflardan birinde.D&R dolaştık,avmnin içini keşfettik,bahçede oturup muhabbet ertik,yedik,içtik,döndük bir sürüsünden para harcadık.😱🙈🤭Kızçeme söyleyin bir daha ki sefere böyle olmaz🤭

Neyse zenginletin gittiği bir avm diyelim geçelim.🤭😂


Ahanda bu kafe çok pahalı yolunuz düşerse burada kahve neyim içmeyin.🤭Amma garsonları felan çok kibardı hoş bir mekandı beğenmesine beğendim ama ikinciye gitmem her yerde 150 olan ürünler burada 400'dü.😱

Günaydın'da öğle yemeği yedik ama hiç beğenmedim.Ondan da haberiniz olsun.

Suşiko'da akşam yemeği yedik kızımın dediğine göre fiyatlar Ankara'dakinden daha pahalıymış.Bundan da haberiniz olsun ayrıca tarihi muhallebicinin limonatası iğrençti midemize dokundu orada da limonata içmeyin derim.

Denediğimiz mekanlar bunlardı yine gidersek başka mekanlar drner haber veririm.

İlk gittiğimizde de Bigshef'e gitmiştik ki zaten bilinen bir mekan.















D&R'ın hemen önğnde avmnin için de ki bu kafe ideal tavsiye ederim.

Aldığım kitaplar.

İşte bugünde böyle para harcamalı bir gün oldu ki bazen olur.,😱🤔😂
 

5 yorum:

  1. Çok büyük alışveriş merkezlerini ben de pek benimseyemedim sevgili Su. Belki kiraları da çok yüksek olduğundan gerçekten çok pahalı mekânlar.
    Bazen oralarda da insaflı, dürüst satıcılar bulunabiliyor.
    Büyük yerlerin dışındaki küçük esnafın varlığını korumak ve alışveriş yapmak gerekir diye düşünenlerdenim.
    O gün olumsuz bir gün müydü acaba? Her şeyin olumsuzu karşınıza çıkmış. Bir kişi bazen bir işletmeyi yüceltebiliyor ya da başka bir çalışan memnuniyetsizliği ikiye- üçe katlıyor.
    Yazında bir cümle beni düşündürdü: "Zenginlerin gittiği bir AVM diyelim. "diyorsun. "Mersin'de Forum Alışveriş Merkezi " vardı. Mimari yapısıyla ödül almış güzel bir yapıydı. Açık alanlarında konserler, sanatsal ve kültürel etkinlikler de düzenlenirdi. Gençlerin,; alışveriş yapmasalar da, soğuk havalarda ya da sıcaklarda bir araya geldikleri bir mekândı.
    Esenlikler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben avm den alışveriş yapmıyorum ki zaten çoğu k pahalı oluyorlar :/ Venim kız jbl diye bir kulaklık almıştı bayramda Zorlu'dan yırtılmış kulaklık onun için gittik valla tonla yemeğe para harcandı yani suni,gereksiz bir pahalılık vat zaten bir de Zorlu tuz biber oldu 🤭😂 Maden suyunun içine limon sıkıp bir tuz döküyorsun ksç liraya mal olur ki 200 tl miydi neydi gittiğimiz kafede 😱 Neyse sosyal etkinlikler yapıldı mı avm lerde işlevsel oluyor tabi.Ben tecrübelerimi paylaştım yazımı okuduktan sonra giden olursa hazırlıklı olsun diye 🤭 Sevgiler :)

      Sil
  2. Yaa hepsi mi kötüydü? :)
    Bir de pahalı *-*
    Kitaplar için keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails