1 Ağustos 2024

Akıl Hastalığı ve Psikoloji, Michel Foucult....


 Akıl Hastalığı ve Psikoloji, Michel Foucult

Kitabın ne amaçla neyi arzulayarak yazıldığını anlamak oldukça zordu.Kitap birden bire konunun içine dalarak mevzuyu anlatıyordu ne bir giriş bölümü ne bir açıklama bölümü yok çeviriden kaynaklı mı bilemedim :/ Delilik nedir,akıl hastalığı nedir bir ön giriş açıklama yok :/ O yüzden kitabı amaçsızca okuyorsunuz bir hedefiniz olmuyor.Akıl hastalığının seyri en ince ayrıntısına kadar irdelenmiş tek iyi kısım bu,denek delirmek böyle bir şey diyorsunuz.Bunujin dışında kitap hiç iyi hazırlanmamış ki bazı bölümler de üç nokta şeklinde alıntı yapılmış metin tamamen çevrilmemiş.Bence bu kitap zaman kaybı bir amacı olmayan kısır bilgiye sahip bir kitap Adam gibi çevirisi var ise onu alın okuyun derim. Kitabı hiç ama hiç beğenmedim çevirisi de çok kötüydü .😱

2 yorum:

  1. Kitabı henüz okumadım sevgili Su. Ancak anlamakta zorlandığım bir şey var, eklediğin fotoğrafta 6. baskı olduğu belirtilmiş. Nasıl olur diye düşündüm. Değerlendirmeler çok farklı demek ki.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla 16 baskısı olsun isterse ben kitabın hazırlanışını hiç beğenmedim içeriği için çok kısır kalmış.O kadar derin konular işleniyor ama yeterli değil kısır bir kitap bana göre. :) Sevgiler,yorumlarınıza çok sevindim her zaman beklerim :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails