13 Ağustos 2024

Acı Çikolata,Tita'nın Günlüğü - Laura Esquıvel....


 Acı Çikolata,Tita'nın Günlüğü - Laura Esquıvel....
Acı Çikolata serisine kaldığımız yerden olmasa da Tita'nın gözünden devam ediyoruz.İlk kitapta yaşananları bu kez baş kahraman Tita'nın günlüğünden ilk ağızdan okuyoruz.Kitap gerçek bir günlük gibi hazırlandığı ve el yazısıyla yazıldığı için okumakta çook zorlandım.😕 Meksika kültüründen ,türlü türlü Meksika yemek tariflerinden çanta k şey öğrendiğiniz oldukça akıcı bir üslupla kaleme alınmış çok keyifli bir kitap.

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ya öyleymiş ben daha izlemedim, valla bu hikayeden çok güzel de film olur he izleyelim bakalım nasılmış:)

      Sil
  2. son yazımda BCP var, demiştin yaaa, katıl yaniii :)

    YanıtlaSil
  3. Acı Çikolata merak ettiğim bir kitap ama bunu okuyabilir miyim bilemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok beğenirsin seriyi ben bu kitabı göz bozukluğum yüzünden zor okudum ama yazarın dili çok güzel ;)

      Sil
  4. Kargoyu dün teslim aldım, çok teşekkür ederim.
    Sapsarı sayfalar o kadar güzel hissettirdi ki kim bilir kimler okudu bu sayfaları okurken neler düşündüler *-*
    Sevgiler ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alel acele bi kargo oldu aslında 🙈hiç istediğim gibi bi gönderi yapamadım :/ şehir dışına git gel geçiyor bizim yaz tatili hep 😕 keyifle okuyın🥰

      Sil
  5. Kitabı okumadım ama güzel bir kitaba benziyor filmi de varmış öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar sevdikim ki seriyi kolay kolay roman beğenmiyorum ama bu seri çok tatlı tavsiye ederim,filmi 1990 lardan sadık bir uyarlama olmuş :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails