25 Şubat 2018

bir takım işler..

 Bereket Denizi'nin ilk kitabını kim aldı ?Bi öne çıksın valla bişey yapmıcam😁😝
Aa kim demiş kitap almıycaktım diye inanki yalan.😁😝


Kızımın yoğun isteği üzerine paylaşıyorum bu fotoyu.Kimseye söylemeyin de Hermann Hesse'siyle hava atacakmış da😁😂 Bizde şuan okuduğumuz kitaplarla ve Beyza Pelin'nin yarım metrelik çokeletiyle hava atalım dedik :)


bide soruyp duruyor anne yorum yaptılar mı,kim ne dedi,okuduğum kitabı beğendiler mi? sorular sorular :)
hafta sonuda böyleydi işte...

2 yorum:

  1. Beyza Pelin'i kocaman öpüyorum , onun hem çikoleti hem kahve fincanı hem de okuduğu kitapları seninkilerden güzel bi kerem :D Ayrıca Bereket Denizi'nin ilki bende ama milyon yıldır kenarda hala okumadım , de hadi gel ne edeceksen et gari ay balam , şeker parçam . Not :D seninkiler de idare eder :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu Beyza Pelin'e okuttum zevkten dört köşe oldu,evde havasından geçilmiyo okuduğundan beri :D
      Tü kaka Bereket Denizi :p at çöpe at :p :D

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails