22 Şubat 2018

mim...


yine kendimi mimletmeyi başardığım bir mim yazısındayız :P :D

kitap eylemciğime selamlae :)

mimimn başlığını anlamadım :/ ama sorular şöyle :)

1.dünyayı değiştirecek üç adım?

adım falan bilemem de anneler daha mert,daha insan daha merhametli daha vicdanlı oğlan çocukları yetiştirdikleri ve o çocuklar koca ve baba oldukları zaman bu dünya değişir diye düşünüyorum.yoksa sadece iyi kadınların başarabileceği bir değişim yok bence.

2.dünyanın daha fazlasına ihtiyaç duydukları şey?

empati,vicdan ve merhamet.

3.okuduğunuz son kitap?

küreselleşme sürecinde islam.

4.izlediğin son film?

geçen akşam dvdden matrix izleyebilerdim aybalam :P :D


5.değişmenizi sağlayan hatanız?

evlenmek! 
boşanarak hatamı telafi ettim zannımca :D

6.sözcükleriniz eylemlerinizle eşit midir?

kast ettiğimi söyler,söylediğimi kast ederim.
yağmayacağım tarlaya gürlemem,
sevmediğimi nezaketsizlik oluştursa da belli ederim,rol yapamam,
çok knuşmayı sevmem,
yapmayacağım bir şeyi mümkün değil yaparım demem,
öyle ise söylediklerim yaptıklarımla eşittir muhakkak...

7.gurur duyduğunuz bir başarınız?

boşandıktan sonra üniversiteye başladım (yaş 30)
ve ilahiyat bitirdim,
sonra formasyon (altı ay kızımı anneannesine bırakıp elaziz'de öğrenci evinde yer yatağında yataraktan)
ardından iki yıl sancılı bir kpss dönemi,
ve atandım üç yıldır ağrı'da öğretmenlik yapıyorum,
ve tüm bunları yaparken dünyalar güzeli kızımı tek başıma on üç yaşına getirdim evvelAllah
bence başarıdır.....

8.hayattaki öncelikleriniz nelerdir?

biricik evladım kızım daha önce bir şey istemem.

9.kendinizde beğendiğiniz 5 özellik ?

ben özümü pek beğenebilmeyerem aybalam :D
ama kafadan çatlaklığımı beğenebilirim zannımca..:)

10.geçen haftanın en güzel olayı nedir?

ağrı pek güzel olayların yaşanabildiği bir şehir değil
ama geçen haftanın en güzel olayı bitmiş olması olabilir :D
en azından bu haftaya çıktık şükür :)

asabi bakire'yi 
Ve Sap ya da saman'ı  mimledim efenim :) 












10 yorum:

  1. Oleey. En geç yarın yapıyorum. Prensesinle hep mutlu olun.

    YanıtlaSil
  2. Kadınlar her şeyi başarabilir bence de :))

    YanıtlaSil
  3. ya ama ya kafadan çatlaklar olarak kulüp mü kursak ki :D derneğe mi dönsek , ne yapsak ta toplaşsak ve çooook mantıklı ve de akıllı olanları almasak aramıza :D bu arada 5. soruya extra bayıldım , başarı öykün ise inanılmaz , harikasın sen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee hatanın neresinden dönersek kardır değil mii:p :))
      Bence biz çoook akıllı olduğumuz için kafadan çatlak olabileriz aybalam 😁😂
      Ama o klübü kuralım 💪💪

      Sil
  4. Ilk cevap kesinlikle katildigim bir cevap olmus. Keske gercek olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun için önce kadını eğitmek lazım ama sistem kadını her türlü kullanma üzerine kurulmuş.Her şekilde yılmadan ayakta kalmalıyız sanırım.

      Sil
  5. Bekar anneler ile gurur duyuyorum ben tebrikler

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails