29 Ekim 2022

Gece Yarısı Kütüphanesi ...


 Gece Yarısı Kütüphanesi,Mart Haig..
2020 yılının en çok satanlarından olmuş kitap,çok yaygara koparmış beğeni toplamış.Vense geçen ay kitapagacında görüpte meraklandım,burda okunduysa bir bakayım diye🤭
Fantastik bir kitap ama öyle uçanlar kaçanlar yok,paralel evren olasılıkları....Kaç hayata sahip olsak o hayatı nasıl yaşar ve değerlendirdik diye düşünmüş yazar.Kendi entelektüel bilgisiyle de süslemiş ve ortaya iki günde okunacak hoş,keyifli bir kitap çıkmış.Ama tek kullanımlık bir kitap öyle dönüp dönüp bir daha okuyayım demezsiniz.Tevsiyedir efem.🤗

5 yorum:

  1. evet iyiydi ikinci kere okunmaz bencesi de :)

    YanıtlaSil
  2. Geçen ay okumuştum bu ciciyi ben. :) Bende sevmiştim. altını çizdiğim bazı kısımlara belki sonra yine bakarım, güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Pek tekrar dönülcek kitap değil emme okuduk gitti işte 🤭

    YanıtlaSil
  4. Bir ara herkes okuyup tanıtımını yapıyordu. Hala okumadım, çerezlik bir kitap öyleyse. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aynen öyle illa okunacak bir kitap değil,para vermeyi hakedrn daha iyi kitaplar var :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails