18 Temmuz 2023

Bayram Gezmesi...

 Bayramda bir gezmişiski iki gün evde yürüyemedik🤭 Fotolar karışık yüklendi kısaca anlatayım Beşiktaş'ta Kahvaltılar Sokağında kahvaltı yaparak güne başladık sonra karşıya geçtik Fethi Paşa Korusu'na ardından Nihan Sultan Köşküne geçtik yolunuz giderse muhakkak gidin muhteşem bir nanzara,çok keyifli bir bahçe ve harkğlade şerbetleriyle çok güzel bir mekandı.Fotokardaki şerbetlerden satın da aldım tüm gün İstanbul turunda yanımda gezdirdim tam eve döndüm asansöre bindim ki elşnden düştüker 😱😱😱😱😱😱😱😱ne ka üzüldüm anlatamam.Neyse sonra Üsküdar merkeze gittik oyalandık,kitapçı bulduk bir de dğnya ka kitap aldıl ardından Kadıköy'e gidip Kore yemeği yetip eve döndük🤭


Nihan Sultan Köşkü




Sedir Kitap Cafe.


Beşiktaş Kahvaltıcıkar Sokağı


 Beşiktaş





Fethi Paşa Korusu





Korunun içi güzeldi fakat biz vardığımızda çok yorgun olduğumuz için koru içinde çok dolaşamadık🤭bayram olmayan bir günde tekrar gidilip görülmesi gereken bir yer.İstanbul artık eskisi gibi değil her yer çok kalabalık ve kuyruk var😱Yani bu şehrin artık hiç tadı yok🙁






Nihan Sultan Köşkü



Muhteşem şerbetler kesinlikle tavsiye ederim.




Sedir Kitap Cafe














Kadıköy Sopung Cafe.


Kız kardeşlerin,kızım,yeğenim çok keyifli bir gündü.
 

4 yorum:

  1. demirhindi, reyhan, osmanlı şerbetleri nefiis :)

    YanıtlaSil
  2. Nilhan Sultan Köşkü bize pek yakın ama henüz oturmaya gitmedim alttaki dükkandan alışveriş yaptım sadece. 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha ki sefere gelirsek orda birlikte bir kahve içelim inillh😘

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails