18 Temmuz 2023

Sylvie ve Buruno, Lewis Carroll...

Sylvie ve Buruno,Lewis Carroll...

Tutunamayanlar'ı okudum,Wirginia Woolf'un bilinçaltı romanlarını okudum,onca felsefe kitabını okudum,Ulysses'i okumaya devam ediyorum onca David Lynch filmi izledim hiçbiri bu kitap gibi zor değildi😳🤭 Kitap içiçe geçmiş ki hikayeden oluşuyor hikayelerden biri gerçek zamanda diğeri rüyada geçiyor ama hikaye içinde ne zaman rüyaya gidiyoruz ne zaman gerçek hayata geçiyoruz hiç anlaşılmıyor.Gerçek hikaye Viktoria döneminde geçiyor rüya ise Sylvie ve Buruno adlı iki çocuğun dünyasında,karakterlerde çok kafa karıştırıyor kim kimdi adı neydi hiç belli olmuyor.İşin daha da karışığı hikayelerin de hiç akıcılığı yok ve olaylar karman çorman.Ya kitaptan hiç keyif almadım.Her ne kadar "Alice"kafasıyla yazılmış olsa da kitap çok karışık,anlaşılması ve takibi zor ve sıkıcı.Asla da bir çocuk kitabı olamaz.Yani kitabı çocuklarınıza almayın büyükler için bile oldukça zor okunan bir kitap.Autıca kitap boyunca Caroll'un Leydi karskteri üzerinden kadınları sürelşi aşağıladığını görüyoruz bu da ayrı bir can dıkıntısıydı.🤦💁🤭



 

2 yorum:

  1. lynch kafayı yemiş :) ulyssses önemli, dört yılda çevirmiş nevzat erkmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam dört yılda çevirimiş bende üç yazdır okuyorum bitmek nedir bilmedi kitap :DDDD

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails