18 Temmuz 2023

Gezmelerce ..


Yine bir gezme postu🤭İmrahor Mesire Alanını ben seviyorum göletin hemen yanı temiz,nezih,serin,keyifli bir yer,Sık sık gider kitap okur bi hava alıp döneriz Eskiden evimiz iki katlı ve bahçeliyken hiç böyle gezmeye ihtiyaç duymadık🙁


Göktürk 'e gitmekten ben pek bir keyif alıyorum Beyaz Fırını yenindenrdik Nero ya da Starbucks'a gidiyorduk artık Beyaz Fırından şaşmam bayıldım 😍


Kuruvasanı efsaneydi kesinlikle tavsiye ederim.

Gitmişken film keyfi yaptık Ruhlar Bölgesi Kırmızı Kapıyı izledik çok ama çok beğendim iki vurucu safnesinde ağladım bike🤭Korku filmi deyip geçmeyin izleyebileceğiniz en iyi korku serilerinden biri.Bu seriler için ayrı bir post yapacağım.😘Salonda bize tahsis edilmişti hani🤭



Bir akşam üstü AVM çıkışı🤭
 

4 yorum:

  1. ooo sinemada ruhlar evi good :) bir de mission impossible a gitmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkunçlu film sinemada çok iyiymiş ki:))) eeeemm cık tom kurus çekemem :)))

      Sil
  2. Ohjj valla okurken keyif aldım ama bu sıcakta asla çıkıp yapamam 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okullar tatile girdiğinden beri doktor doktor gezdiğim için bayıla bayıla gidiyorum🤭

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails