27 Eylül 2017

kuantum felsefesi,şevki ışıklı...


Ni di zir bir kitiptin sin.😂
Kuantum felsefesi çok ilgimi çeken bir konu ve de kuantum teorisiyle ve kuantum fiziğiyle iç içe bir yapı içeriyor.Felsefe kısmında hiç zorluk çeknedim ama iş fiziğe gelince yine çığrından çıktı.🙈🙉🙊Çok zor bi konu yaf.🙄Şimdiye kadar okuduğum onca kitap içinde beni en çok zorlayan üçüncü kitap oldu.Diğer ikisi:Sultan Tarlacı hocanın kitabı Schrödinger'in Kedisi Neden Şizofren Oldu(ki o da bir kuabtum kitabı) ve Richart J.Bernstein'nin Radikal Kötülük kitabıydı.Ha bir de Caner Taslaman hocanın Kuantum Teorisi Felsefe ve Tanrı kitabı da var.
Kitaba gelince kuantum felsefesinden bahsediyo.(heheheee)
Daha da bir şey demirim.😂😂



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails