27 Eylül 2017

zerdüşt'ün sırrı,osman balcıgil...


#zerdustunsirriokuduğum ilk #osmanbalcigil kitabıydı.Ilk önce bayağı bir İskender Pala tarzına benzetsenizde kitap ilerkedikçe yazarın yalın ve realist dili bu fikirden sizi caydırıyor.Aslında her ne kadar İskender Pala sevsem de (ki biraz tekrar buluyorum artık) tarihi roman çok sevmem ama bu kitap düşüncemi bayağı değiştirdi.Kitabı çok ama çok sevdim.Hikaye İ.Ö. devirler ve 2010 yılında paralel olarak ilerliyor.Mısır,Babil,Persapolis gibi medeniyete beşiklik etmiş tarihi şehirlerden Sivas,Kandil,Paris gibi de pek çok mekana konukluk ediyorsunuz.I.Ö. devir tarihini kitapta iyi takip etmelisiniz ki bir 485 bir 484 yok 486 dereken bendeki gibi ipin ucunu kaçırmayın.🙊🙈🙉Zerdüştlüğün tarihine ışık tutarken Sivas'a kadar nasıl geldiklerine kadar şaşırtıcı bilgilerle tarihi kurgu büyük bir heyecanla ilerliyor.Çok şey söylemek istiyorum ama söyleyemiyorum.😉Okuyun da görün efenim.😎



Tam bu noktada soruyorum sonsuzluğun içinde
cevapsız
Denizle kül arası bir sırra tutuklu
Öfke yasemin kokmaz biliyorum Tanrım
Neden yüzümüze kapanıyor cennetin kapıları

 (Tanıtım Bülteninden)

keyifli okumalar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails