27 Eylül 2017

karanlıktan sonra,haruki murakami...


Yine başı olan sonu olmayan bir #murakami hikayesi.Nette bu kitap için en iyi romanlarından biri değil denilse de ben diğer kitapları kadar soğuk bir hikayecilik görmedim.Konusu itibariyle sıcacık bir roman diyemesem de itici ve soğuk duş etkisi yapan bir anlatım tarzı yok.Çabucak,bir solukta okunacak t0rden.Birazcık #polisiye efektli.Ilk yazdığı kitaplardan biriymiş aslında amma yeni kitapçılarımızda yerini alan bir eser oldu.#harukimurakami dünyası hep farklı hep egzantirik.Ben seneler önce takip ettiğim tatlı blogger arkadaşlarımdan öğrendim bu yazarı ve çok merak ettim zamanında.Daha sonra teker teker okudum,beğendim, sevdim,hayran kaldım.Tüm Murakamşci blogger arkadaşlarıma selam olsun.🙆
Murakami'yi okumadan geçmeyin ve capon edrbiyatına da mutlaka göz atın.Benim sıramda daha kaç tane capon yazar var amma Murakami'nin yeni çıkan kitaplarına yetişmeye çalışmaktan vakit bulamadık.🤔Tühiü şimdiki ve tühlü geçmiş zaman.😤
😄😄

Gece yarısından sonra zamanın kendine özgü bir akışı vardır. Ona karşı koyamazsın…
Sık sık aynı rüyayı görüyorum: Yedi yaşındayım ve yine öksüzüm. Yapayalnızım ve güvenebileceğim tek bir yetişkin yok çevremde. Gece olmak üzere. Hep aynı rüya. Rüyamda, hep yedi yaşına dönüyorum.

Bütün bir geceyi dışarıda geçirmek zorunda olan bir genç kız… Onun iki aydır uyanmak istemeyen kız kardeşi… Aşk otellerinden birinde korkunç şekilde dövülen bir eskort kadın… Karanlık yanını büyük bir ustalıkla gizleyen bir erkek… Ve güzel bir kızı başka bir gerçekliğe kaçıran Yüzü Olmayan Adam… Karanlıktan Sonra gece insanlarının romanı… Bütün Murakami romanları kadar gizemli ve ürpertici…
 (Tanıtım Bülteninden)


iyi okumalar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails