29 Ekim 2022

Alice,Lewis Carroll .....

 


Alice Harikalar Diyarında ve Alice Aynadan İçeri,Lewis Carroll....

Carroll'un en bilinen eseri Harikalar Diyarı okumayan kalmış mıdır bilmem🤭 Aynadan İçeri ise devam niteliğinde sayılabilecek bir kitap.

Harikalar DiyarıCarrol'un çift kişlikli hayatının çocuksu tarafını açığa çıkaran bir kitap iken Aynadan İçeri mantıksal içeriğiyle daha çok matematik profluğu tarafını ortaya çıkaran bir kitap 

Daha önce okuduğum Perk çok Alice kitabı yorumlarında tarihi,teknik,içeriksel yorumlar yapmıştım profilimden baka bilirsiniz.

Çocuk Yayınlarının çevirilerine gelince beni çok içine çeken çeviriler olmasa da okunabilir kısmen keyifli çevirilerdi.Resimleri de çok beğendim hepsini boyuyucam 🤭 Ciltli kapak olmadı ve kapak tasarımları da benim hoşuma giden ayrıntılar Genellikle yayınevleri Harikalar Diyarını çevirse de Aynadan İçeriyi çevirmez bu açıdan da ikili kitap olması da güzel.

Ben çok çılgın bi Alice hayranıyım o yüzden hatırı sayılacak türden olan çevirileri biriktiriyorum.

Alice kafası güzeldir.🎩


1 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails