22 Ekim 2022

Doğumgüsüsü kıymetlimissss...

 



Dün doğum günümdü ellime merdiven dayadım🤭 Valla bak😂 on yedi yaşında kızım vasat benimm 😂

Neyse çok keyifli bir gündü önce okula çiçeklerim geldi sonra öğretmen arkadaşlar beni yemeğe götürdü,arkassından hediye kargoların.💃💃💃💃Kız kardeşim hediyelerin arasına waffle tavası bile sıkıştırmış.🤭sıkıştırmış deneme bakmayın koskocaman kapaklı,granit bi şe.😂

Neyse dün hepi börtteykerim tu miydi benim.😂

İyi ki doğduk be, hiçlik üstüne düşünülebilecek bir şey değil,ne suje var ne obje Varoluşçu çıkıklar içinde de olsa var olmak güzel.📚💐




Beni yemeğe götürecekler Ken pasta almayın çok pahalı dedim😂 sen karşma dediler bende kabak tatlısı istedim.😂😂


7 yorum:

  1. Yalnız ben bu yazıların enerjisinden sizi 29 falan sanıyordum. 🙈🙈 Nice mutlu kutlu yaşlara. 🌻❣️

    YanıtlaSil
  2. Laf aramızda 78 doğumluyum🤭😂 teşekkür ederim.Evet herkeşşler öyle der🤭görüntğmde hiç yaşlannadı kız kardeşler gibi dolaşıyoruz kızımlan😂

    YanıtlaSil
  3. Evet evet görüntüm kesinlikle 29,yani aslında 29 varıım 30 yokum🤭😂😂😂😂

    YanıtlaSil
  4. varoluşçu varoluşçu yaşa hemiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varız öyleyse doğum günümüzü kutlayabiliriz😂😂

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails