29 Ekim 2022

Fallar....


 Fallar,Walter B.-Litzka R. Gibson....
İsminden dolayı kesinlikle haksızlığa uğrayacak bir kitap ama enteresandır ki yazarlar kendi kitaplarına bu haksızlığı en başta kendileri yapmış.🙄Kişlik okumayı falcılıkla eş tıttularsa o başka tabi🤔
Kitap başında bir kaç tane fal türünden (kahve,domino gibi) bahsetsede ilerleyen bölümler de kişilik tahlil şekilleriyle devam ediyor.Grafoloji (el yazısı analizi), numeroloji (sayı bilmi),fizyonomi (sima bilmi), metoposkopi (alın çizgileri bilmi), moleozofi (ben'lerin sırrı) gibi bir birinden ilginç başlıklarda karakter analizi yapabiliyorsunuz 
El yazılarından,imzalara,kafa şekillerinden sayıların titreşimlerine ilginç ve zevkli konularla ilerliyorsunuz.Ben kitabı okumaktan ve bu tarz bilgileri öğrenmekten çok keyif aldım.Size de rahatlıkla öneriyorum efendim.✌️👍
📚📚

1 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails