15 Ekim 2022

Dune Çöl Gezegeni, Frank Herbert...

Dune,Frank Herbert...

Çok çok uzun yıllar önce kitap bu kadar tanınmaz,filmlerinin esamesi yokkene almıştım bu seriyi ve ikinciye okudum,cep boy olduğunu görünce hayal kırıklığına uğramıştım tek tesellim Kabalcı Yayınlarına ait olması.

Muhteşem bir bilimkurgu serisi.Olaylar,kahramanlar,kurdu,verdiği mesajlar herşeyiyle muhteşem.Yüzüklerin Efendisine rakip gösterilen tek seri.Tabi burada ki amaç yazar ve kitapları kapıştırmak değil,Dune'nin de en az Lort kadar iyi ve epik bir hikaye olduğunu anlayabilmek için.

Dune'de yazar muhteşem evrenini yaratır,gezegenler,halklar,ekolojiler, tarihler,felsefeler,dinler...Tüm bunları destansı bir edayla anlatır yazar.Uzun yıllar Orta Doğu'da gazetecilik yapmış olması da yarattığı evrenine dinsel bir zemin oluşturur Herşey tamamdır artık geriye sadece Herbert'in evreninde yolculuğa çıkmak kalmıştır.Ölmeden önce okuyun,okutturun efenim...🤗 Yani üzerine bilimkurgu kitap tanımam.🤭



 🤗🤗🤗🤗

2 yorum:

  1. Dune ve LOTR çok başka başka seriler benim gözümde. LOTR epik fantastikken, Dune ise bilimkurgu ve bana kalırsa LOTR; Dune'yu yer. :D
    Ama ben kişisel olarak Dune'u daha çok seviyorum. :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails