18 Ekim 2022

Yeni kitaplar ..





 



Blog okuma etkinliği için ekimin başında verdiğim siparişim anca elime ulaştı :/ Geçen ay Franz Kafka,Şato için de aynı şey olmuştu :/ İki aydır kargolar ekstra yoğun,sitelerde kitap bulmak imkansız.Bu kitapların yarısı ne İdefix ne d₺r ne kitapturdunda yoktu.Ucuzkitapal comdan aldım :/ o da on günde kargoladı🤬 Amazon kullanmıyorum artık kullanıcam orda her kitap var ayrıca tüm sitelerden daha uygun haberiniz olsun.🤭
Elimde kitabın 50-60 sayfası kaldı.Gece Yarısı Kütüphanesini okuyorum.Bitsin hemen Ekim ayı wtkinlik kitabına Vatan West bilmem kime🤭 başlıyxam.Yalnuz böyle yazdığına bakmayın çok sağlam kitaplar seçilmiş durumda.Benşm ayım Nisan ve kitabım Dracula 😅😂 Tam jendimlik.Tğm blog severlere sevgiler.Blıgunuz yoksa bike bu kitapları okuyup bize katılabilirsiniz şeref verirsiniz.,🤗🤗🤗
Not: Bu arada kitapların içinde ki iki kitap Gençler için Nutuk ve Başarı Hikayeleri ucuzkitapal com hediyeleri.Bu site her alışverişn  ücretnegmre hediye kitap yollar.Şşmdiye kadar oradan 100 ü bulan hediye kitabım olmuştur.Hepsini öğrencilerime hediye ettim.

3 yorum:

  1. Ben ordan hiç kitap almamışım ya, gerçi uzun zamandır BKM ve Amazon fanıyım. Hatta gittikçe amazondan çıkamaz oldum. Batak gibi. Bi de huyumu suyumu öğrenip ona göre reklamlar göstermeye başladı. Ben iflas. :D

    YanıtlaSil
  2. İlkay:Tişikkirlir pikiçi😂😘
    Deeptone:Bazı kitaplar ekstra pahalı ama 😉
    Dövüşçü Kızımız: Bundan kelli yaşasın Amazon 😂😂😂

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails