29 Ekim 2022

Tarot . .


 

Astrolojik Tarot Sırları,Rezzan-Metin Kiraz ..

Ağustosun ilk kitabı böyle değişink bir kitap olsun🤭

Sen din kültürü örtmenisin bu kitap ne iş diye soranlara eee ne çıkarsa hacıdan hocadanmış diye cevap eylerim🤭Çinliler ne demiş merak adamı öldürür😂insanın başına ne gelirse meraktan gelirmiş bende spritüel işlere pek meraklıyım ee bundan sonrası başa gelen öekilir🤭😂 amma ve lakin benim tatlış Alice kızlarımdan kimseciklere bir şeyler gelmez zira ne deli Alice fanatiği olduğum malumunuzdur😉

Kitabı çok severek okudum.Tarot neyim vakmayı tabiki bu kitapla öğrenemezsiniz fakat kartların üstündeki resimlerin muazzam açıklamalarını yapıyor kitap.Ben mitolojik çok bilgi öğrendim hangi renk hangi enerji ve gezegene ait,hangi çiçek hangi mitolojik anlama geliyor,tarotun ruhunu oluşturan dört elementin enerjileri nelerdir...gibi benim ilgi ve alakama yönelik çok güzel bilgiler var.Gönderilerimi yakından takip edenler bilir ki felsefede sosyolojiye,tarihten bilim kurguya,geniş bir okuma yelpazem var ve buna neden tarot dahil olmasın?

Not:Bu gönderiyi sana ithaf ediyorum @engel_tarotwelt Meleğim 🥰🥰🥰😘😘😘


📚

1 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails