29 Nisan 2019

Biraz ordan biraz da burdan...

 Son birkaç ayı size anlatmayı,içimi buraya dökmeyi ne de çok isterdim amma ve lakin kimliğimi bilenlerden mütevellit içimi dökmek için  açtığım bloguma yine içimi dökemiyorum...artık nasip dört yıl sonra yeniden yolunu tuttuğum psikiyatriste :) ki o da psikologla konışmak ister midin dedi :)  ee bende hayır demedim:)

 Neyse biz yarın Hatay yolcusuyuz.Kafa tariline ihtiyacım vardı.Sizde duacı kalın efendim.Buradan okuyan herkese dualarımı ve iyi dileklerimi gönderiyorum.Sevgiler...

İşte elimde okumaya devam ettiklerim falan filan....

8 yorum:

  1. iyi yolculuklar iyi tatiiler :) psikolog mu. hadi git ve kendini daha iyi hisset yaa. geçecek ki her şey yanii. kızını da öp ki benim için. bak blogunu değiştir, kimse bilmesin yaa rahat et yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatay kebaplarından sonra iyi oliciz efenim 🤗🙃🤪🤭😇😁

      Sil
    2. :) of evet antakya mutfağı bir numara yaa. oruk felan. haftasonu orda ortodoks easter ı vardı. okuduydum. denişik yer antakyaa :)

      Sil
  2. ooo hayırdır inş, Hatay fena halde görmek istediğim yerlerden biri ki ben öyle aman şurayı da göreyim aman burayı da gezeyim bir tip değilimdir. Keyfi bol olsun

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails