20 Nisan 2019

Mim...

Sevgili deeptone beni mimlemişti hastalıktsn,yoğunluktan anca fırsat buldum.Kendisine çook teşekkür ediyorum :)



Bahar Mimi


Bahar bir insan olsaydı aranız nasıl olurdu?

En sevdiğim mevsim ilkbahardır.Doğa yeniden canlanır,güneş açar,içini tatlı bir neşe ve heyecan kaplar.Yeşerir ağaçlar....
Aramız kesinlikle çok iyi olurdu.


Şu ana kadar yaşadığınız hayatın bahar kısmı hangi döneminiz?
 O dönemde neler yaşadınız?

Atandığım yaz hayatımın bahar dönemiydi,tüm aile bir arada ve çok mutluyduk.Emeğimin karşılığını almak çok güzeldi,ailece bir arada olmak çok güzeldi,yaz mevsiminde bahçeli evde yazı keyf ederek geçirmek çok güzeldi.
Hayatımın bahar dönemi oydu sanırım :)


Bahar bir arkadışınız olsaydı okumaya ihtiyacı olan kitabın hangisi olduğunu düşünürsünüz?

Ya bu mimleri hazırlayanlar ne yeyip ne içiyor arkadaş :D bu sorular nereden akıllarına geliyor :))) 
 Kitap aklıma gelmedi ama Güneşi Gördüüüüm filmini izleyebilir yani baharda anca güneş yüzü görüyoruz ya:)) Gerçi bu yıl çok kasfetli bir yıl oldu eylül bir güneş bir gitti nisan yirmi ara ki bulasın :))


Size baharı anlatan insanlar var mı çevrenizde? Varsa kimler?

Bana baharı,kışı,cennetti,cehennemi her şeyi yaşatmayı başarmış bir kişi var çevremde.
Sonra dostlar,kardeşlerim ve kızım hap baharımdır benim.


Bahar temalı bir yağlı tablo çizseniz içinde olmazsa olmazınız ne olurdu?
Kesinlikle ağaçlar,çiçekler,gökyüzü,pırıl pırıl güneş,yemyeşil çimenler olurdu.


Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz?

Ayy bak bu iyi soru olmuş,bahar yorgunluğu,bahar depresyonu derken hergün battaniye içindeyim :)) Yok valla mücadele falan etmem battaniye içinde miskinlik ederim :))


Baharda gitmek istediğiniz coğrafya?

Kesinlikle Uzak Doğu olurdu.Japonya ve Güney Kore'ye gitmeyi çok isterdim.
Sakura ağaçlarının altında dolaşmak çok güzel olurdu.

Okuyan herkes yapsın efendim üzerinize borç oldu :))



4 yorum:

  1. hihi tatliştii. geçmiş olsun bi dee :) atanmak eveet bizim ülkede bahar bayramı tabiiiii :) bahar da gelsin artık amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esk mimlerim eğlenceliydi bu aralar tadım tuzum yok yazı da öyle olmuş 😒😊

      Sil
    2. geçer geçer geçince bişi kalmaz :) son yazdığım diziler de iyii. ikincisi çok heycanlııı, ilki de eğlenceli cinayet ve soygun :)

      Sil
    3. Bakayım tekrar dizilere.:)Allah büyük dertten muhafaza etsin.Her şey imtihan.

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails