3 Nisan 2019

Seçim...

 Buyrun size seçim enstantaneleri :)
Ne gündü..
Seçimde sandık başkanlığı görevim vardı,inanın inanılmaz zor bir görev.Her şeyi herkesin gözü önünde yaparken onca şaibeli sonuç nasıl çıkıyor şaşırıyorum doğrusu.Sandığını şaibeye karıştıranların zere yasa korkusu olmamalı zira ben pazarden beri stres ve yorgunluktan hastayım :/

Vatandaşla uğraşmak bir zor,parti üyeleriyle uğraşmak ayrı zor,sabah altı otuzdan gece bir buçuğa kadar ayakta stres içinde çalışmak ayrı zor..

 Neyse ki ben yanlışsız teslim wttim sandığımı amma velakin tezden sonuçlar kesinleşse çok rahatlıyacağım.


Son olarak sonuç ne olursa oşsun vatana millete hayırlı olsun der huzurdan ayrılırım efendim..





Fotolar seçim çuvallarımızı teslim için spor salonunda gecenin birlerinde bekler iken çekilmiştir efendim ;)
Kalın sağlıcakla...

8 yorum:

  1. ay bi bitmedi seçim yaa hihihi :) son yazıma koydum blogunuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk seçim görevimdi ben nittim seçim bitmedi:) Şansıma tükirim :)Teşekkürler :))

      Sil
  2. merhaba güzel insan deeptone den geldim 😊 gerçekten zor İşler sonuç ne olursa olsun hayırlısı olsun inşallah sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,sende hoş geldin güzel insan:)Evet ya tezden se sonuçlansa çok iyi olacak :)

      Sil
  3. Gerçekten de seçim görevi zor bir görevdir. Sağ sağlim görevi yerine getirdiyseniz ne mutlu size. Bu arada blogunuzun tasarımı çok hoş. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Benimde sandık başkanlığı görevim vardı zor devrettim

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails