2 Ekim 2016

labirent(ölümcül kaçış)1,james dashner

 bu seriyi geçen kış merak edip almış ve başlamaya cesaret edememiştim beğenmem diye.bir başladım pir başladım.keşke de daha önce okusaymışım dedim çünkü çok beğendim.
400 sayfalık kitabı dört güne bölüp okudum çok sürükleyici,heyecanlı ve merak uyandırıcı bir seri.yarın ilk işim ikinci kitaba başlamak olacak.
distopya ve bilim kurgu severlere tavsiye ederim.ama açlık oyunları kitap ve film olarak bu seriden bence bir tık önde.

konusu kısaca şöyle:genç delikanlılar hafizaları silinmiş bir şekilde kayran adı verilen yerde kendilerine gelirler ve tüm yaşam amaçları koca bir tuzak olan kayran ve büyük labirentten kurtulmaktır...



ikinci kitap yazısı için buraya tıklayınız...


arka kapak:
Thomas bir asansörde uyandığında hatırlayabildiği tek şey ismidir. Ailesini, evini veya oraya nasıl geldiğini anımsamamaktadır. Zihni bomboştur. Asansörün kapıları açıldığında Thomas kendini Kayran isimli, devasa taş duvarlarla çevrili geniş bir alanda ve burada yaşayan çocukların arasında bulur. Tıpkı Thomas gibi Kayranlılar da oraya neden ve nasıl geldiklerini bilmemektedir. Tek bildikleri çevrelerini saran labirente çıkan taş kapıların her sabah açılıp her akşam kapandığı ve her otuz günde bir aralarına yeni bir çocuk katıldığıdır. Kimse Kayran'da kalmak istemese de kurtulmak imkânsız görünmektedir. Yine de Thomas'ın içinde bir his, çıkış yolu bulabileceğini söylemektedir. Ama bunun için zihninin derinlerinde yatan sırları açığa çıkararak labirentin gizemini çözmesi gerekecektir.

"Açlık Oyunları gibi distopik hikâyeleri sevenler Thomas'la birlikte Kayran'da maceraya sürüklenecekler."
-School Library Journal-

"Dashner gizemli, kışkırtıcı, yaratıcı ve sürükleyici bir romanla karşımızda." 
-Barnes&Noble-

"Akıcı anlatımı, akla gelen sayısız soruyu adım adım cevaplaması ve bitmek bilmeyen gerilimiyle Dashner'ın sürükleyici macerası kaçınılmaz sona doğru ilerlerken sizi merak içinde bırakacak." 
-Publishers Weekly-

"Dashner hikâyeyi ustalıkla kaleme alarak inanılmazı gerçekçi kılmayı başarıyor. Elinizden bırakamayacak ve devamında neler olduğunu öğrenmek için sabırsızlanacaksınız." 
-Kirkus Reviews-

"Sayfalar boyunca bir tehlikeden diğerine sürüklenirken kitabı elinizden bırakamayacaksınız." 
-Kiss The Book-
(Tanıtım Bülteninden)
 gelelim filme:

 2014 yapımı filmin imdb puanı:6,8
daha yıldız oyuncularla daha gösterişli bir film yapılabilirmiş.kitabı okumayanlar için iyi bir bilim kurgu sayılabilecek olsa da kitabı okuyanlar için film oldukça vasat kalmış.

trailer



labirent ölümcül kaçış kitap filminin yazısı için buraya tıklayınız
labirent alev deneyleri kitap ve filminin yazısı için buraya tıklayınız
labirent ölüm emri kitabının yazısı için buraya tıklayınız
iyi seyirler ve iyi okumalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails