31 Ocak 2018

Kahvemania...

 Son günlerden kahve manzaraları.
Bu aralar ki bana süt dokunsa da bi sürlü kahve merakı doldu mideme:) Dokuna mokuna içiyorum işte,gerçi kahveyi bol koyunca süt kırılıyor o da ayrı.
Önce sütü ısıtıyorum,sonra frenchpresste köpürtüyorum,aslında tüm bu işleri yapması için kızım Dean Wenchester'i almıştık ama olsun :) kendisi Tchibo marka kahve makinası olur bu arada,sonra Tchibo marka granür kahveyi resimde gördüğünüz gibi ekliyorum köpük köpük bi cappiccino oluyor.Krema da koyabilirsiniz ki ben aslında sade sek kahve içen biri olarak onuda yapacağım.Kızım arada çikolata sosu katıyor çok güzel oluyor imiş.:)

 Herkese dibek bana sade türk kahvesi adlı kahve çalışmam:)
 Sade granür kahve.
 Cappiccino
 Madam Coco kupalarım da ki ev yapımı sütlü kahveler.


Buda çok sevdiğim Americano efenim.











Ve yine çok sevdiğim filitre kahveden bir örnek.
Türk kahvesi olsun,filitre olsun,granür olsun heepsini sade severim.Ara da bir lezzet değişikliği de güzel olmuyor değil.
Kalın kahveylen....

6 yorum:

  1. Hepsi çok güzel görünüyor :D Kahveler kadar kupalara da bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfakta yer kalmadı görgüsüzlüğümden dolayııı🙈🙈🙈ama kupalarım adına tişikkir idirim ifindim :))

      Sil
  2. Kahve sevsemde geleneksel olmaktan öteye geçemiyorum. Bu aralar Türk kahvesi yapmayada üşeniyorum, granül kahve tüketiyorum. Favorim jakobs monorch. Filtre kahveyi de sevemedim ya.
    Aa benim kahve kitabım var kıskan cırık cırık :) :)
    Küçükken böyle kıskandırırdık, halbuki kitabı kuytu köşelerden çıkarmayalı yıllar oluyor.
    kitaba bakmak isterseniz.
    http://www.kitapyurdu.com/index.php?route=product/product&product_id=260724


    Keyifle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiğin linki kitapyurdunda bulamadım :/ o yüzden fazla kıskanamadım :D:D çay seviyorsan kahveye ısınamaman normal.ben hiç çay içmediğim için tam bir kahve delisiyim :)))

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails