3 Mart 2018

alice kuantum diyarında,robert gilmore..


blogu takip edenler bilir bu kitabı deli gibi istediğimi.defalarca ona özel post yazmışlığım var. alice in wonderland etiketlerine bakabilirsiniz.
valla çok sevdim kitabı,bitmesini istemedim o yüzden okumayada geç başlamıştım ama meraktanda ölüyordum.çok ama çok sevdim ben kitabı.




#alicekuantumdiyarindaçok keyifli bir kuantum fiziği kitabıydı.
#robertgilmore kitabı orjinal hikaye eşliğinde yazmış.Alice kuantum diyarına gider ve adım adım kuantum diyarında neler olduğunu Alice'in şahitliğinde okuruz.Alice'den dolayı kitabın eğlencesi yüksek olsada kuantum fiziği oldukça ağır bir konu.Kuantum diyarını en ince ayrıntısıyla anlatıyor yazar.Kitap gerçekten meraklısına hitap ediyor fizik ya da kuantum fiziği seviyorsanız evet size göre yoksa kitap fiziksel bir işkenceye dönüşebilir.Ben çok uzun zamandır bu kitabın peşindeydim,kaç senedir bilemiyorum yani,o yğzden beğenerek keyifle okudum.Kitabın peşinde olmama değdi doğrusu,okumaya kıyamadım gerçekten.😍İki haftadır elimdeydi kırtik kırtik okudum bitmesin diye.Bence harika bir kitaptı.




arka kapak

Alice’in Harikalar Diyarı’ndaki serüvenini bilmeyen yoktur. Alice, elinizde tuttuğunuz bu kitapta başka bir yolculuğa çıkıyor: O küçük kız yine küçülecek, nükleer bir parçacık kadar olup bu kez Kuantum Diyarı’nı dolaşacak.
Fizikçi Robert Gilmore, bu kitapta düş dünyası ve bilimi ustalıkla birleştiriyor. Alice’in yolculuklarının alegorisini kullanarak kuantumu anlaşılır bir hale getiriyor.
Alice Kuantum Diyarı’nda yaşadığımız dünyanın anlaşılması zor, fakat bir o kadar da gerekli bir kavramı olan “kuantum fiziği”ni anlamak isteyenler için sevimli bir başucu kitabı.

kitabı çınar yayınları yeniden bastı bu yıl.Allah razı olsun onlardan diyorum :)))

6 yorum:

  1. ahaha su sonunda muradına erdi ve biz de fevkalade mutlu olduk:D

    YanıtlaSil
  2. Bir kitabı bitmesin diye ağırdan almak ne hoş bir duygudur :) "Alice Kuantum Diyarında"yı merak ettim. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir kuantum fiziği kitabı ama işin içine Alice girince çok eğlenceli olmuş.Valla bitmeyeydi iyiydi :)

      Sil
  3. Ben sizi yeni keşfettiğim için ilk kez duydum bu kitabı :) Çok sevdiğiniz o kadar belli ki, alıp okuyup heyecanınıza ortak olmak istedim hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın diğer kitaplarınıda istiyorum ama satışları yok.Inşllh onlarda yeniden basılır.Bu kitap karaborsada 175 telaydi o_O :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails