17 Mart 2018

ikigai...


Aslında kişisel gelişim kitaplarını hiç sevmem ama #ikigai'yi görünce meraklanmıştım çünkü Uzak Doğu'ya karşı merakım ve sempatim var.Kitap Japon kültürüne ait ama yazarlar İspanyol.Kitap Japonların uzun yaşam sırlarının ne olduğu üzerinden ilerliyor ve hayatı daha yaşanılır kılmak için her insanın bir İkigai'si yani Yaşam Amacı olması gerektiği üzerine yoğunlaşıyor.Yogadan Tai Chi'ye kadar da pek çok Uzak Doğu öğretisinden de örnekler ve uzun yaşamanın sırlarından da sağlık açısından uygulamaya değer nasihatler sunuyor.Açıkçası ben çok daha doyurucu bir kitap bekliyordum,umduğumu bulamadım.Japon Kültürü denilince insanın beklentisi artıyor.Yine de bir günde okunan ve çok şey öğrenebileceğiniz bir kitap.
arka kapak:

Uluslararası çoksatan bir rehber olan Ikigai’yle her gününüz bir anlam kazansın. Japonlar herkesin bir ikigaisi olduğuna inanır, her sabah yataktan kalkmaları için bir sebepleri vardır. İlham verici ve rahatlatıcı bu kitap sizlere kendi ikigainizi keşfetmeniz için gerekli tüm bilgileri veriyor. Aceleci davranmamanızı, hayat gayenizi keşfetmenizi, ilişkilerinizi canlandırmanızı ve kendinizi tutkularınıza adamanızı sağlıyor.
Öyle ya, kim her gününü mutlu yaşamak istemez ki?

ikigainizi keşfetmeniz dileğiyle...

2 yorum:

  1. baskısı ve konusu beni de cezbediyordu ama okuduğum yorumlar genelde pek iyi değil diye almamıştım, iyi yapmışım galiba :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails