1 Mart 2018

şubat ayı bilançosu...

 #subatayiokuduklarim
Homo Deus
Cennetin Dibi-Cehenneme Övgü,Gündüz Vassaf
Ölümcül Yumurtalar,Bulvakov
Alice Harikalar Diyarında ve Felsefe
Dublinliler,James Joyce
Algı Kapıları,Aldus Huxley
Aristotales ile Bir KarıncayiyenWashington'a Gider
Kuantum Teorisi Felsefe ve Tanrı,Caner Taslaman
Matrix ve Felsefe,William İrwin
Gömülü Dev ve Beni Asla Bırakma,Kazuo İshiguro
Tanios Kayası,Amin Maalouf
Lüreselleşme Sürecinde İslam-Arzulardan Allah'a-Kur'an ve bilimsel Zihnin İnşası,Caner Taslaman
Sherlock Holmes
Paul Auster,Kilitli Oda



Kütüphanemden son durum,bir kusmı da tv ünitesinde itiş tepiş duruyor,okuduğum kitaplarda kule şeklinde masada😁
Durum bu.
Aurıca aylardır faranjitten müzdaribim bi araba ilaç,geçen hafta yine gıda zehirlenmesi geçirdim Zağrı'da bu dördüncü oldu:/midem rahatsız doktor kahveyi yasakladı🤤🤤🤤🤤ama kaçamak yapmıyor değilim çünkü içmezsem bu seferde migrenim tutar🤦‍♀️
Hasta mastayız ama keyfimiz ysrinde çok şükür.🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

8 yorum:

  1. Bayağı kitap okumuşsun. Ocak ayından bu yana pek verimli geçmediğini söyleyebilirim. Kısmet marta inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı aylar öyle oluyor.Tatilde Ağrı'daydık o yüzden iyi gitti okumalar,İstanbul'a gideydik üc bej olurdu beya:))
      Marta bismillah o zaman:)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun :) Ben de evimin en büyük duvarını kütüphane yapmayı planlıyorum :) Kitaplara şöyle bir baktım da Paul Auster, Kilitli Oda çok dikkatimi çekti nedense. Sanırım kapının ardında ne olduğunu merak ettiğimden :) Blog başlığınızın altındaki yazıyı da çok sevdim, söylemeden geçmeyeyim :) Sevgileeer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)
      İstanbul'a evceyizime geri dönünce bende bir odamı okuma odası yapmayı planlıyorum inşllh :)
      Kilitli Oda New York üçlemesi'nin son kitabı.Keyifli bir seriydi ve çabuk okunuyor tavsiye edeyim size o zaman:)
      Kitabın en sevdiğim alıntısı,canım Aliceeee :)

      Sil
    2. Aa ben de bir Seri Kitapları Okuma Etkinliği'ne katılmıştım bu seriyi de ekleyeyim o zaman hemen :) Çok iyi oldu bu :)

      Sil
    3. değişik bir polisiye seri,paul auster kendini sevdiren okutan bir yazar :)

      Sil
  3. valla böyle üst üste dizili kitapları görünce utanıyorum halimden :D ben 2 kitapla kapattım bu ayı :D nalet reading slump :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şubat böyle bir ay ne yazık ki ya,yoksa diğer aylar daha iyi olur,kendi gibi bereketsiz bir ay :))

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails