3 Mart 2018

olasılıksız,adam fawer...


#olasiliksiz farklı kurgusu olan bir kitaptı.Mantık olarak kuantum fiziği üzerine ve kuantum diyarının alışageldiğimiz mutlak dünyanın aksine her şeyin olabileceği bir fizik üzerine oluşturulmuş hikayesi.Bu da tabi kitaba #bilimkurgu özelliği katıyor.Polisiye kısmı da kitaba sürükleyicilik katan kısmı.Sonuna kadar ne olacak merakı üzerine okusam da biran önce bitmesini istediğim doğrudur.Birbirinin aynı tür kitapları okumaktan sıkıldıysanız farklı bir alternatif olacaktır.
Kuantum teorisi romancılarıda cezbeden bir alan oldu son yıllarda.Kuantumu baz alıp yazılan romanların sayısı hızla artıyor.


arka kapak:

Bitirmek için yarını, başkasına anlatmak için bitirmeyi beklemeyeceksiniz.
Bir sabah, yıllardır görmediğiniz bir arkadaşınızı düşünerek uyandınız. Bir saat sonra, onunla sokakta karşılaştınız. Sizce bu sadece bir tesadüf mü, yoksa çok daha farklı bir anlamı olabilir mi?
Siz hiç Loto'da büyük ikramiyeyi kazanmadınız. Ama birileri kazanıyor. Hem de sürekli! Onlar sizden daha mı şanslılar?
Şans nedir gerçekten? İçinizde bütün parayı kırmızıya yatırmanız gerektiğini söyleyen bir his var. Bu his bir öngörü müdür? Yoksa daha fazlası mı?
Yolda gidiyorsunuz. Kafanızı çevirip yandaki küçük parkta baktınız ve bir anda bu anı daha önce de yaşamış olduğunuzu hissettiniz. Evet, Deja Vu. Sizce nedir Deja Vu; Geçmiş mi, rüya mı yoksa geleceği mi görüyorsunuz?
Eğer siz de kontrolün kimde olduğunu merak ediyorsanız, 'Olasılıksız' tam size göre bir roman…
kitapla kalın....

6 yorum:

  1. Ön yargılı başlamıştım bu kitaba. :))Sonra nasıl bittiğini anlamadım. Ben çok sevmiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geçen yıl başlayıp bıraktıydım sonra raf raf kitap okuduğum için bari çıksın aradan dedim :)

      Sil
  2. ilk çıktığında okumuştum 8-9 yıl oldu sanırım; ama kesinlikle unutulmayanlarım arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes ne çok sevmiş yahu :)Poliseye ve kuantum sevsemde bu kitabı çok sevmedim.

      Sil
  3. Bu kitap benim de okuma listemde. Umarım kısa zaman sonra okuyabilirim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails