29 Mart 2018

kitapmania.....

Son bir öılgın alışveriş yaptım.😁(değişik,bilmediğim kitap ve yazarlar aldım ekseriyetle bu kez de😉)
Kitaplar 1 l ve 5 lira arası.Ingilizce set 19 l.😉
📚 İlk foto #bilimkurgu ve #fantastikedebiyata ait çocuk ve yetişkin romanlar.
📚 İkinci foto Orhan Yııldırım'a ait korkunçlu romanlar.
📚 Üçüncü foto karışık tarz roman ve deneneler.
📚 Dördüncü foto #psikolojik kitaplar.
📚 Beşinci foto bilimsel kitaplar ve felsefe kitapları.
📚 Altıncı foto karışık tarz farklı denemeler veee #paulgaguin'nin #noanoa'sı.😍
📚 Yedinci foto İngilizce 1.level çocuk kitapları.(kendisime aldım.😁Bir iş yapacaksam en baştan temiz olsun isterim.
📚 Sekizinci foto ucuzkitapalın hediyeleri 
Bundan gayrı kitap almayacağım zira İstanbul'da ki evim için planşarım var onun için artık alışveriş yapacağım hatta yapmaya başladım bile.
Yani inşllh almam 😄😄😄
☕,








istanbul'da ki yeni evim için borca girdim a dostlaaar.bir müddet kitap almam da elimdekileri bitiririm inşş.yoksam o borçlar nasıl ödenir,nasıl çıkılır aydınlıklara :))))))))))


4 yorum:

  1. baya baya yüklü bir alışveriş olmuş bu sucum :) güle güle oku :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucuzcuyum zahir,ucuza kitap görünce dayanamıyorum:))) teşekkürler efendim :)

      Sil
  2. hayırlı olsun , ödenir o borçlar borca girmeden bir şey yapılamıyor ne yazık ki , ve fakat senin hızına bu kadar kitap ne diyecek :D keyfi bol okumalar olsun :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails