2 Mart 2018

beni ben yapan şeyler...


yine komşudan kitap günişim'den mim kaptım geldim.:)

seni sen yapan sevdiğin şeyler..

aslında oldukça zor bir mim olmuş.
soru cevaplamak oldukça kolaydı mimlerde ama kendini anlatmak çok zor.


                                                                                    önce alice harikalardiyarındayı çok seviyorum.
  • alice kafasını çok seviyorum.
  • en çok off with her head diye bağıran kupa kraliçesini seviyorum.
  • öyle bağırsak ve bazı kafalar gitse ne ka güzel olurdu :p:)







  • kitap okumayı,kitap seyretmeyi,kitapçıda vakit geçirmeyi,nette sepetime kitap doldurmayı çok seviyorum.
  • kahveyi ve kahve kokusunu çok seviyorum.
  • bilim kurgu ve fantastik edebiyatı ve sinemayı seviyorum.
  • dizi ve film izlemeyi seviyorum.
  • dekorasyon programlarına deli oluyorum ya çok seviyorum :)
  • tüm dizi ve filmlerimi günlük izleyince youtube'den dekorasyon programı izlemeyi çok seviyorum.
  • yatmadan önce kütüphanemin önüne geçip kitaplarımı sevmeyi ve izlemeyi seviyorum.
  • matrix'i çok seviyorum :)
  • orman manzarasını ve ormanda yürümeyi çok seviyorum.
  • evde yalnız vakit geçirmeyi,kendi başımı dinlemeyi seviyorum.en çok bunu seviyorum :)
  • yağmuru seviiyorum.
  • mim yazmayı seviyorum.
  • büyük ekran televizyonu seviyorum.çok güzel film izleniyor.
  • yemek yapmayı seviyorum.
  • kahve içmek kadar pişirmeyi de seviyorum.
  • çay demlemekten nefret ediyorum.
  • kalabalık ortamları hiç sevmiyorum.
  • kadın günlerinden ve oturmalarından nefret ediyorum.
  • üst kattaki güürültücü komşuları hiç sevmiyorum off with her head :p
  • felsefeyi çok seviyorum,sanırım beni ben yapan şeylerin başında geliyor.
  • bulaşık yıkarken ya da yemek yaparken mutfak kapkacağıyla konuşamayı seviyorum.
  • eskiden hiç yapmazdım ama sözvmeyi seviyorum :) kimse duymasa da sövüyorum :)
  • kendi kendime çok konuşur ,soru sorar cevap veririm.sanırım kendimi de seviyorum :) kendime soru sorup cevap verdiğime göre demek ki kendimi adam yerine koyuuorum :)))
  • korece çalışmayı seviyorum.yeni bir dil öğrenmeyi çok severim.
  • kaliteli ilahiyatçılarla,nato mermer nato kafa olmayan,muhabbeti seviyorum.çok şey öğrenebilirsin bu tarz ilahiyatçılardan.
  • kitap,film ve diziler hakkında muhabbet etmeyi çok seviyorum.siyaset ve dünyanın düzeni hakkında fikrine zikrine değer verdiğim ve karşı fikirlere açık insanlarla konuşmayı seviyorum yoksa bu muhabbetler harp çıkarabiler aybalam :)
  • fotograf çekmeyi çok seviyorum.özellikle obje fotoları,manzara fotoları ve kitap kahve fotoso çekmeyi çok seviyorum.çok keyifli.
  • ve tabi ki kızımı hepsinden çok seviyorum.gerçek beni ben yapan en büyük kıymetlim.....
listeyi daha uzatmaya gerek yok sanırım.mimi okurken bu parçayı dinleyin efendim çok eğlenceli:)
korku filmi müziği :)


mim severleri mimleyeyim bende )

4 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails