23 Mart 2018

ay kolik,aşkın güngör...


Son çılgın alışverişimden çocuk kitabı katagorisinden aldığım bu kitap da yine çocuk kitabı çıkmadı🤦‍♀️Yazarın çocık macera kitaplarıda var ve onlardan da aldım sanırım site yine bir yanılgıya düşüp bunuda aynı kayagoride sergilemiş :/ Son alışverişimi okuma çizgimin dışında yapmıştım,hem almak istediğim llistemdeki kitapları almamış hem de hiç tanımadığım yazarlardan bilmediğim kitaplar almıştım.Canım böyle bir değişiklik yapmak istemişti ve ihtiyacımda vardı biraz çizgi dışına çıkmaya.Netice itibariyle Ay Kolik,Aşkın Güngör'e ait bir aşk kitabı diyebilirim.Yani hangi kayagoriye ait olabileceğine karar veremedim.Içinde aşk mektupları,anılar,şiirler var.Yazarın kitapta yer verdiği mektuplar ve şiirler duygu yüklüydü diğer bölümlerde de bir şiirsellik hakimdi fakat kitap bitince "eee ne oldu şimdi yani"dedim,"elime ne geçti?"Beni çok etkilemedi kitap,karakter isimleri çok kurgusaldı ve gerçek olabilecek hikayelerde olsa yaşanan hayal kırıklıkları sizi etkilemiyordu.Belki hali hazırda yeni bir kalp kırıklığı yaşamış bir okuru daha çok etkileyebilir.Yine de okuma çizgimin bu denli dışında bir kitabı okuyabildiğim için kendimi tebrik etmedim değil😁 Amaaa okurken
Genç Werther'in Acıları'nı yadetmedim değil ama yinede hiç bir kitap onun edebi seviyesine ve onun içerdiği ve empati kurabildiğiniz bir aşk acısını resimler gibi anlatamaz.O aşkın ilk heyecan veren dünyanın daha renkli göründüğü halden,yavaş yavaş depresyona doğru ilerlenen aşk acısını Geothe'den gayrısı anlatamaz....
Sonuçta benim için çok farklı bir okuma macarası oldu😉

arka kapak:

"Yenildim ey aşk, al beni ayaklarının altına..."


Aşkın Güngör bu kez aşkı anlatıyor ---daha doğrusu ayrılığı.

Üç genç insanın benzer kaderlerine değinen; aşkı, hasreti, ayrılığı anlatan bir roman bu.

Revnak, Mehri ve Hazan adlı üç arkadaşın mektupların mahzun satırlarıyla, şiirlerle, şarkılarla yaşadıkları aşk, kalbinize dokunacak. Belki de unutulmuş bir şiirin yaralı dizelerinden biri sırdaş olacak size.

Aklımı terk etmen için anılara yöneliyorum. İçime saklıyorum kendimi. İzimi hep buluyorsun. Hınzır bir çocuk gibi geliyorsun peşimden. Kendini unutturmuyorsun. O zaman, şimdiki gibi, şiir olup akıyor gece. Yıldızlarını ayıklıyorum. Uyak kaldırıyorum sevdanın şerefine. Dizeler içiyorum. Çakır keyif bakıyorum hayatın gözlerine. "Vay canına!" diyorum. "Vay canına! Ay’mış hayatın gözü! Ay! Tek gözünü kapatıp da bakmış hayat bunca zamandır bana!" İşte böyle.. seni bu denli özledikçe ‘aykolik’ oluyorum...
















denli özledikçe ‘aykolik’ oluyorum...

ne diyeyim aşksız maşksız kalmayın,hayat pek tatsız olabiler aybalam :))))))

2 yorum:

  1. Benim oğluma aldığım bazı kitaplarda çocuk kitabı çıkmıyor ve beraberce okuyabiliyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kız artık Herman Hesse lere başladığı için çocuk kitabı istemiyor.Bende kendime alıyorum ama daha doğru atış yapamadım :D Hep büyük kitabı çıktı :)))

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails