17 Mart 2018

okuduklarım..

 elimde olan kitabıda size göstereyim dedim.yavaş yavaş okuyorum bu kitabı hem 650 sayfalık bir tarih kitabı olması hasebiyle hem de minnacık puntosuyla yavaş yavaş ilerlediğim ve sindirdiğim bir kitap.acele etmeden okuyunca insan panikte olmuyor ve kitap harika ama çok fazla ayrıntının ayrıntısı bilgi var.homo deus ve sapiensi okuduysanız bu kitabı muhakkak okuyun daha çok seveceksiniz derim.
bir de tüm dergilerden bal aldıktan sonra karar kıldığım tek dergim düşünbil var.felsefe dergisi ve harika.felsefe severlere tavsiye ederim.artık aylık olarak paramı yatırdığım ve okuduğum tek dergi bu.bu dergide içeriği ağır olduğundan sindire sindire keyfini çıkararak okuduklarımdan.



iyi hafta sonları olsun......

6 yorum:

  1. Sapiensi okudum. Bu aralar elimde başka bir kitap var deeptone önermişti bunu da listemin bir köşesine yazmalıyıımm :)

    YanıtlaSil
  2. düşünbile rastlamamıştım hiç, bundan sonra özel olarak arayacağım dergi raflarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer dergilere nazaran içeriği daha güzel.Edebiyat dergilerinin ticari amaçlarının daha fazla olduğunu düşünüyorum ve en fazla üç beş yazı dikkat çekiyor.Bu dergiyi okurken her yerine not yazarak,hiç bir yazıyı atlamadan okuyorum;)

      Sil
  3. Aslında Sapiens ve homo deus'tan önce okumalıydın bunu , ben bunu , sapiensi okudum , deus ta sırada bakalım ne zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın belkide ama o kadar çok ayrıntı bilgi var ki içeriği diğer ikisinden daha ağır.Bitmiyordu kıymetlimis bitmiyorduu :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails