29 Mart 2018

oz,adam fawer....


Kitap hakkında yorumlara hiç bakmadığım halde adından dolayı tahminde bulunmuştum acaba Oz Büyücüsüyle bir alakası olabilir mi diye,tam üstüne basmışım.😉Olasılıksızı ben sevmemiştim
doğrusu ama yazarın üç kitabını da aldığım için mecbuur sırayla okuyorum.😕Kitap Türk okurlara esaslı bir teşekkürle başlıyor,en sevildiği ülkelerin başında geliyormuşuz.Yazarın Türk arkadaşının yoğun tacizleri üzerine bu kitap yazılmaya başlanmış ve de neden kolaya kaçıldığı böylelikle mantık kazanıyor.Okuyan var mı bilmem ama ben Alice Ölüler Diyarında diye Hintli bir yazarın Alice'in korku uyarlaması serisini okumuştum,o kitplar çok daha orjinal kurguya sahipti.Oz ise,pek parlak yaratıcılık içermediği gibi hiçbir sürprizi de yok.Yani koca kitabı boşuna okumuş gibi hissediyorsunuz.Drama sahip bir Dorothy,Oz ülkesi ve bir de şirinler🤦‍♀️Kısacası fantastik edebiyat çok sevsemde bu kitap kolaya kaçılmoş bir uyarlama bence hepsi o kadar.
#adamfawer 

arka kapak:

Dorothy ilk defa öldüğünde on iki yaşındaydı. 
En azından bana söylediği buydu. 
Delirdiğini düşünmüştüm ama şimdi ona inandığım için esas deli ben miyim diye merak ediyorum. 
Öyleysem bunların hiçbirinin önemi yok demektir. 
Ama değilsem… 
Eh, o zaman dünya benim düşündüğüm gibi bir şey değil demektir.
Üstelik tek bir dünya yok.

Kafanız karıştıysa canınız sıkılmasın. Benimki de karışmıştı. 
Okuyun, anlayacaksınız. Sonra karar verirsiniz: 
Ben mi delirdim yoksa siz mi?

Hortum seni sürükledi. 
Şimdi hikâyeye baştan başlayacaksın. 

Aklını, kalbini, duyularını karıştıracak bir dünyayla karşı karşıyasın. 
Bu diyarda gündüzler karanlık turuncu, güneş siyah, geceler bembeyaz.
Büyünün yerini bilim aldı.
Hatırladığın herkes, her şey artık çok daha güzel, korkunç, acımasız. 

Yeniden keşfetmeye hazırlan: OZ'u ya da kendini!

sevgiyle kalın..

2 yorum:

  1. adam fawer ı çok sevdiğimden çıkar çıkmaz almıştım ama popülerliği biraz geçsin diye beklediğimden bir türlü okuyamamıştım şu sıralar kitaplıktan bana sırıtıp duruyordu :D oz büyücüsünü de çok sevdiğim için tekrarı da olsa sevebilirim gibime geliyor bakalım :) Dorothyi özledim çünkü :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails