19 Nisan 2018

fantaghiro....

 doksanlarla yine buradayım.doksanlarda tvleri süsleyen ve ailecek çok sevdiğimiz bir film olan fantaghiro ile karşınızdayım.
beş bölümlük,fantastik bir tv filmiydi.kanal d'de yayımlanırdı.aklımızı kaçırırdık izleyeceğiz diye.ailece çok severiz çünkü fantastik filmleri.
fantaghiro bilinmeyen bir ülkenin kralının en küçük kızıdır.savaşa babası yaşlı olduğu için gitmesin diye saçlarını keser ve erkek çocuğu gibi savaşa gider.sonra ne maceralar ne maceralar hayatının aşkı kral romualdo ile karşılaşır,fantastik olaylar,cadılar,büyücüler,entrikalar,konuşan atlar,kazlar,ağaçlar,aşklar alır başını gider.çok keyifli bir filmdi.amma ilk üç bölüm boyunca bu konu mu devam ediyordu çok hatırlamıyorum.zira bu filmde nette yok ve torrentten indirdiğinizde de itlyanca dublajlısı var ve alt yazı neyim yok :/



ilk bölüm 1991 yılına ait
imdb puanı:7,2
yönetmen:lamberto bava
baş roller:alessandra martines,kim rossi stuart

fantaghiro 

kral romualdo
amma da ayılıp bayılmıştık efenim kral romualdo'ya.doksanlar tam çocukluk dönemimin zirvesi ki pek çok ünlüye aşık gezmişiz :)))


trailer


inanılır gibi değil ama senelerdir araştırıpta bulamazken dün akşam filmin ingilizce dublajlısını buldumo_O
:)
full film

birinci.film 1.bölüm


 birinci film ikinci bölüm


birinci film üçüncü bölüm



birinci film dördüncü bölüm


birinci filmi buradan izleyebilirsiniz
fantaghiro 1

birinci film final
fantaghiro 1 final


afişi görünce hatırladım(bu üçüncü filmin konusu da olabilir bak :/ bu bölümde tanışıp aşık oluyorlardı :) yav çok eski film unutmuşum ne olduğunu :) .ikinci bölümde fantaghiro kocası kral romualdo büyülenip kendisini unuttuğu için onu kurtarmak adına yine fantastik,keyifli bir maceraya çıkıyordu. :)

yapım yılı:1992
imdb puanı:7,2
yönetmen:lamberto bava
oyuncular yine aynı efendim.













yüce tengrim ikincisini de buldum o_O
:)
full film

ikinci filmbirinci bölüm
6 dakikalık video seçeneği


ikinci 
ikinci film ikinci bölüm 


ikinci film birinci bölüm


ikinci film ikinci bölüm


ikinci film birinci bölüm
fantaghiro 2

ikinci film final
fantaghiro 2 final


yapım yılı:1993
imdb puanı:7,2
yönetmen.laamberto bava
oyuncular yine aynı ama konuyu hiç mi hiç hatırlamıyorum.sadece aklımda gerçekten çok keyifli ve izlerken cidden peri masalını andıran bir film kalmış.
kostümler,müzikler ve filmin çekildiği yerler gerçekten peri masalı havasını çok güzel yansıtıyordu.
















ooo may gadımm üçüde buldum.
bunlar kesinlikle nete yeni yüklenmş :)
full film

üçüncü bölüm birinci part



üçüncü film ikinci part





yapım yılı:1994
yönetmen:lamberto bava
imdb puanı:6,7
oyuncular:alessandra martines ama artık kral romualdo yok onun yerine fantaghiro'ya eşlik eden nicholas rogers var.
yeni oyuncu filme girdiğine göre bu bölümde yeni aşk ve yeni maceralr başlıyor demektir.
filmleri uzun zaman sonra itlyanca dublajlı yeniden izlediğimde neler olup bittiğini hiç anlamamıştım ne yazık ki :/ o yüzden filmin konusunu tamamen unutmuşum :/ keşke nete yükleseler ya da tv de yeniden verseler.kemal sunal filimlerine (ki Allah gani gani raahmet etsin),geçmiş bitmiş yalan dolan türk dizilerine falan mahkum muyuz biz ://







trailer 


full film yarabiiii bulduğuma inanamıyorum :))

dördüncü film birinci bölüm



dördüncü film ikinci bölüm




yapım yılı.1996
imdb puanı:5,6
yönetmen:lamberto bava
oyuncular.alessandra martines ve yine bir oyuncu değişikliği baş erkek rolünde:luca venantini
filmin imdb puanı da gittikçe düşüşe geçse de keyif vericiliğinden çok bir şey kaybetmez.
ama itiraf ediyorum bu hakkında hiç mi hiç bir şey hatırlamadığım bölüm.tvde de çok az verilmişt sanırım.çünkü ilk üç bölümü tekrar tekrar izlediğimizi hatrılıyorum.











tanıtım


bu filmii gören,duyan olursa lütfen bana da haber versin.zira bu eski filmleri nereden bulacağımı hiç mi hiç bilmiyorum ya da dvdlerini nereden alacağımı yada dvd ya da vcdyede razıyım da bunlar var mı bilmiyorum :/
bana haber verin muhakkak.
fantastik film seviyoranız bu film gerçekten muhteşemdi.filmin meşhur olduğu o dönemde türk gazetelerinden birinde aktirist,yönetmen ve film hakkında özel film ekinde yazı bile yayımlanmıştı hatırlıyorum.
çok ama çok güzel bir filmdi.
iyi seyirler olsun filmi bulduğumuzda..

6 yorum:

  1. Aaa ben bunu bilmiyorum. Zeyna ya da herkul diyeydiniz hemen bilirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeyna ve Herkül'ü şu doksanlı dizi posuna eklemeyi kaç zamandır düşünüyordum ama üşeniyordum:))
      Bu seri film bu dizilerden daha yaşlı ondan bilmemişsindir ;)
      Sen yaş itibariynen geençsin ;)
      Bumlar ben yaşların filmleti ;)
      :))

      Sil
  2. aaa 9*'lar deyince Hayat Ağacı geliyor benim aklıma yaa, başkasını izlemediğimden , hey gidi eski günler beee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaş annesinin bacağını kırdıydı hayat ağcına yetişicem diye :))
      Kayl ve Sam unutulmazdı :)))

      Sil
  3. yavs nerdesin , neden yoksun :(( neden beni üzüyorsun :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım sınav haftası ya daha e okul işlemleri vaar :/ ramazandan kelli temizliğe başladık.bittim yav :///

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails