6 Nisan 2018

ters ayaklı,orhan yıldırım...



Son yaptığım iki çılğın alışverişi hatırlayanlar buradalar mı?😁He işte bu kitabı o alışverişten 2 ya da 3 liraya almıştım.Ikinci fotodaki kitaplar da o fiyatta.Açıkçası yazar hakkında hiç bilgim yoktu ben kapak tasarımını,konusunu ve fiyatını sevip almıştım.Çünkü katı okuma kuralımdan çıkmak istemiş,hiç bilmediğim kitaplara şans vermek istemiştim.Ağır felsefi okuma keyfimin arasına bu tarz kitaplar gerçekten dinlendirici ve hoş oluyor.Yazarın sitedeki tüm kitaplarını iyiki de almışım çünkü Ters Ayaklı keyifli bir polisiye-korku romandı.Polisiye kısmı gerçekten çok iyi kurgulanmış ve sürükleyiciydi ama korku kısmı keşke daha korkunçlu olsaydı dedim.😶Karakter oluştururken yazar biraz zorlamış karakterlerin çözümünü okuyucuya pek bırakmak istememiş ama yine de 350 sayfayı merak dorukta okudum.Kitaptan güzel bir Türk polisiye-korku filmi çıkarmış bence.Yapımcı ve yönetmenler vira Kore senaryolarını araklayıp flm ya da dizi yapacaklarına Türk yazarların bu farklı kurgudaki kitaplarına şans vermeli bence hem böylelikle yazarlar isimlerini duyurabikecekleri gibi daha kaliteli üründe ortaya koyabilirler. 


arka kapak:

"Yaratık mı? Dostum, sen söyleme bunu? O bir şeytan..." "Anlıyorum, fakat bunu durdurmanın bir yolunu bulmak için sizin engin bilgilerinizden yararlanmak için geldik. Ne yapmalıyız?... "Gücünüzü birleştirin. Tek Tanrıya inanmıyor musunuz? Bu şeytan Hristiyan ve Müslüman cinden meydana geldiği için kendisi gibi birini seçmiş olmalı. Şimdi, dostum Yakop'la birlikte onu yok edebilirsin. Güçlü inancı olan bir insana benziyorsun. Arkadaşlar! Şuna inanmalısınız. Din adamlığınızdan önce iyi insan olmanız gelir. Önce iyi bir intan olmak vardır insanoğlunun mayasında. Sonra inanç gelir. İnsanlığın yok olmaması için birleşin ve şeytanı yok etmek için canla başla dövüşün. Aksi takdirde dünyamız eli-jpiSaen gidecek. O zaman ne sen İslamiyet'i ne de sen Hıristiyanlığı yaşayacaksın. İnsanlığın yok olmasını engelleyin..."

size bir susam sokağı şarkısı hediye bırakıyorum :)
cesurum ben cesurum bir şeyden korkmam cesurum
bir şeyden korkmam bir şeyden korkmam 
bir şeyden korkmam
cesuruuum :))

2 yorum:

  1. Güzel ve ilginç bir kitaba benziyor, paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails