2 Nisan 2018

mim...

bir de mim bırakıp kaçayım.benden başka herkes yaptı zahir :) en son kitap eylemi'nden kaptım :) ondan önce de beyda'nın kitaplığından :)










blog yazarlarını tanıma

1.nerelisin ?

dünyalıyım uzaylı :P

babam adana'lı,annemin annesi  varna,paravadi,bulgaristan göçmeni,annemin babası çanakkale'li ki hepsinin geldiği yerler farklı :)
gönlüm babamın annesinin memleketi elaziz'de :)
bense doğma büyüme istanbul'luyum :)
 netice itibariyle heppiciğimiz dünyalı değil miyiz ? :)

1.burcunuz ?

tam bir terazi.

3.bloglarda en çok ilgini çeken şey nedir ?

özgürce,içlerinden gelerek yazılan yazılar.ben de eskiden bunu yapsam da  son birkaç yıldır içimdekileri buraya dökmeyi bıraktım :/ 
halbuki anlatmak isdetiğim ne çok düşüncem ne çok acım ne çok hüznüm var.....

4.en sevdiğin mevsim ?

ilkbahar ve son bahar..çok sıcak ve çok soğuk hiç sevmem.

5.yabancı dil biliyor musun ?

her türk gibi işimi görecek kadar ingilizce biliyorum şeklinde ki palavrayı sıkmayacağım :P :)
yok bilmiyorum.
kendi kendime korece öğrendim ve üç kur bitirdim.
aldığım ingilizce hikaye kitaplarıyla da yaniden ingilizce çalışmaya başladım.
çok uzun zamandıır da youtube'de keanu reeves röpörtajlarını,videolarını ingilizce alt yazıyla izliyorum,ondan önce de kore programlarını ve videolarını ingilizce alt yazılı izliyordum hem koreceme hem ingilizceme iyi geldiğini düşünüyorum.
ama hala derdimi anlatacak kadar şakıdığım söylenemez :)
ama ilerlediğim bir gerçek.

6.boş zamanlarını nasıl değerlendiriiyoorsun ?

şu soruda türkçemize yer etmiş.tam bir anlatım bozukluğu arkadaş.
boş zaman hiçbir şey yapmadığın,mal mal oturduğun zamandır bu yüzden de boştur.
benim hiç böyle mallık yaptığım zamanım yok.
okul,ev,sorumluluklar bunların haricinde kalan her anda da kitap okurum.
hani tolelette bile kitap götürenler vardır ya he kötü şeyler düşünmeyin :P :)
her kitapla da gidilmez yane :P :)
işte öyle.

7.en son hangi kitabı okudun?

aynı anda pek çok kitap okuduğum için aynı anda pek çok kitap bitiyor.
tamam tamam yine kıllık yapmiycim şeytan ve şair'i okudum.

8.hayatında pişman olduğun bir şeyi anlatır mısın ?

yıl 2014 kızımı anneme bırakmış,baba memleketi elaziz'e gitmişim formasyon almak için.yüksek lisans başvurusunda inatla islam felsefesine başvuruyorum o dönemde yine aynı alana baş vuru yapmışım.baş vuru yapmaya gittiğimde ilahiyattan kardeşim gökhan'la karşılaştım,abla felsefe tarihine başvurdum dedi o an içimde çok tuhaf bir his belirdi bir şeyler koptu,bir şeyler kıpırdadı sanki  ama o hissi dinlemedim gittim yine islam felsefesine baş vurdum gökhan kardeş 72 alesla felsefe tarifhine yarleşirken be 76 alesle açıkta kaldım.
inanır mısın dünyalı hala pişmanım..... :/ :(

9.tuttuğun takım var mı?

kolumu kessen sarı kırmızı akar gider hani :))

10.çantandan eksik etmediğin şeyleri yazar mısın ?

ıslak mendil,selpak,okuduğum kitabım,su

11.en sevdiğin içecek ?

KAHVE ama doktor yasakladı.(uzunca bir süredir hastayım zira : ) 
tü kaka doktor :P

12.son olarak blogunuzdan hiç para kazandınız mı?

yok kazanmadım.
bizimkisi Allah rızası için amme hizmeti :P :))))


ben blog açmaya geçirdiğim majör depresyon zamanında karar vermiştim.ilk kız kardeşim açmıştı,ondan heveslenmiştim kafamı boşaltır,oyalanır,acımı azaltırım demiştim.
bir tarzım ve planım yoktu.kıyafet kombinide koyuyor,örgülerimi de yayımlıyor,kitaplarımı da gösteriyordum.sonra sonra iyileştim her şeyimi kendime saklamanın daha doğru olduğunu fark ettim.
ne bir düşüncemi ne bir hüznümü ne bir sıkıntımı paylaşır oldum, hepsi içimde.....
kitap ve kahve resmi çekmenin bana iyi geldiğini fark ettiğimde blogda artık tamamen kitaplı bir hal almıştı.yani aslında hiçbiri planlı değildi.tek isteğim acımın dinmesiydi.
evvelden çok renkliydi buralar tarla idi,bahçe idi,ağaç idi :)
artık betonarme oldu,çarpık kentleşti..
nice kişiler geldi geçti......
sinem herkesi acıttı.....
blog kapatıp gidenleri çok merak ediyorum ne de güzel dostluklar kurulmuştu.
kimisinin acıları,kayıpları vardı,konuşur dertleşirdik ondan daha da çok merak ediyorum.
uzun uzun yazı okumayı kimse sevmiyor.facebook dedikoduları,laf koymalrı,instagramın renkli hayatı daha cazip ve kolay.orada yazdığım yazıları en fazla birkaç kişinin okuduğunu düşünüyorum,herkes güzel görüntü görüp bol takiplenme ve beğenilmenin derdine.
kız kardeşlerim olmasa instagramı da kapayıp gidicem....
o yüzden blog artık ilgi çeken bir yer değil.takip eden 128 kişiden 100'yle bir kere bile konuşmamışımdır.onlarında takipten sonra buralara uğtradığını sanmıyorum.oysa yorum blogu ayakta tutan şey bunu da zmanla öğreniyor insan.o yüzden kendim için devam ettiriyorum blogu,birileri okusun ya da yorum bıraksın diye değil,kendi ruh ve akıl sağlığım için.o yüzden tasarımında yaxılara kadar herşey kendi arşivim,kendi ruhum....
daha ne kadar buralarda kalırım bilnmez ama ben blogumu öyle çok sevdim ki kapatmak ona ihanet etmek gibi geliyor zira en hasta  zamanlarımda bana dokorluk yapmıştı.....

Postu okurkene şunudu dinleyiverin :)


sanırım herkes yepmıştır bu mimi
o yizden herkese sevgiler....

4 yorum:

  1. Çok güzel, samimi ve eğlenceli yazmışsınız. Su gibi okudum. Elinize, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim,beğenmenize öok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Blog için yazdıkların hoşuma gitti, ben yeni sayılırım ancak bir yılım dolacak ama buradaki his ve bağ başka. İnstagramı fotoğraf için seviyorum ama blog bir mahalle.

    Geçmiş olsun bu arada
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails