8 Nisan 2018

70'ler,80'ler,90'lar....


90'lı yılların reklamlarını hatırladık pek çok blogerla ve ben çok keyifli zaman geçirdim.
son zamanlarda çok fazla yadediyorum 90'ları .iki yıldır bu yıllara ait dizi ve filmlere dönüş yapmış,bulduğum tüm nostaljik dizi ve filmleri izlemiştim ve hala daha izlemeye devam ediyorum.ama bir zamanlar trt kanalını/ kanallarını süsleyen tüm türkiye'yi ekrana kilitleyen ve sokakta insan bırakmayan dizileri ne yazık ki nette bulamıyorsunuz.son on beş yıldır hükümet değişikliğinden dolayı trt'nin de tüm yayın politikası değiştiği için artık yabancı iyi dizi ve filimleri izleyemez olduk.
trt'nin pek çok kanalı var bir de biz gibi nostalji severlere bir nostalji kanalı aşsa ve tüm o yetmişleri,seksenleri, ve doksanları süsleyen dizi ve filmleri yayımlasa ne de güzel olurdu.
çoluk çocuğumuzda anne ve babaları neleri izleyerek bugüne gelmiş görürlerdi.
daha kaliteli film ve dizi izleyerek büyüdüğümüz de bir gerçek.ve böylelikle de çocuklarımız kan,vahşet,şiddet içerikli dizi,film ve kitaplardan başlarını kaldırıp daha insancıl yapımların olduğununda ayırdına varırlardı.
trt duy sesimiiiiiiiii.
o yılları daha tatlı,insancıl ve keiyifliydi.
neler neler izlemedik ki.
dallas yayımlandığında sokakta insan kalmazdı,hayat ağcı 
yayımlandığında sokakta itler ürürdü bi tek :)

bende nette bu yılara ait yapılmış kolajlar buldum ve sizinle paylaşmak isdim.

işta 70'lerin dizileri


işte 802lerin dizileri


80 ve 902ların dizileri


hiç kaçırmadan izlediğim tatlı cadı dizisinden bir bölüm
ilk beş bölümünü youtubede bulabilirsiniz dublajlı olarak.
bir de bu dublajlı nostaljik dizi ve filmlere bakınca dublaj konusunda dünyada ilk sıradayken son yıllarda nasılda korkunç bir döneme girdiğimizi de görüyor insan.


charles iş başında
bunuda hiçkaçırmazdık aybalam.
ne de güzel çocuk yetiştiriyorlamış o da ayrı.


step by step vardı
bir zamanlar izler izler gülerdik
cody'sinden (namı esas sasha mitchell :p ) komik sahneleri buldum :)


mavi ay bayağı bir bölümü nette var ama ikinciye dublajlanmış haliyle.
buruce wills'i rahmetli alve sezer seslendirirdi ve muhteşemdi.
bu yayımladığımı izlerken insanın başı ağrıyor.wills'in seslendirmesi fena.:/


90'ların en fenomen gençlik dizisi evimiz hollywood'da
başından kalkmadan izlerdik :)


türkçesinide buldu k :9
Evimiz hollywood'da

kara şimşek ki onu nette dublajlı bulabiliyorsunuz çok sevdiklerim arasındaydı,güzel ve çirkin vardı aman ne diziydi.daha neler neler.şimdilik bu kadar aklıma geldikçe bu postun altına eklerim.


sizde ben gibi çok yad ediyor musunuz eskleri ve hüzünleniyor musunuz ? 

6 yorum:

  1. Bir kaç tane de ben eklemek istedim. Cosby Ailesi, Married with Children, Altın kızlar, Makepeace and Dempsey, San Fransisco Sokakları, Alf..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar videolarda vardı ondan yazmadım.Cosby Ailesinin bir bölümü vardı evin oğlu ayrı eve çıkmak istiyordu da ona dışarıdaki hayat nice olur diye evde bir tiyatro düzenlemişlerdi ve babası oda kirası almaya başlamıştı.Çok komik bir diziydi.:)
      Şöhret geldi bir de aklıma onda da kondervatuar öğrencileri vardı.Bir bölümünde de Oz Büyücüsünü canlandırmışlardı.Ne güzel dizilerdi.
      Katkınızdan dolayı teşekkür ederim.

      Sil
  2. Geçen yaz Kara Şimşek'i gece TV'de yayınlıyorlardı, arada babamla izliyorduk :D Beverly Hills'i belki izlerim şu sıralar eski dizilere göz atıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Kara Şimşekki nettede bulursun,bende geçen yıl tekrardan izlemiştim ammsüa Evimiz Hollywood'da nette yok:/ alt yazılı sitelerde var mı diyede bakmadım :/

    YanıtlaSil
  4. Yazınızın devamı niteliğinde olabilecek https://melonikanindunyasi.blogspot.com.tr/2018/04/80lerden-90lardan-gunumuze.html yazımm var, okurken birbirlerini tamamlayacak iki yazı olduğunu düşündüm :)
    Nasıl güzeldi değil mi o günler? O günlerin verdiği huzur ya da? O anılar, o yaşanmışlıklar, televizyon ve toplum kültürü bile bambaşkaydı...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok özlüyorum o yılları.Her şeyi güzelmiş.Iyice yaşlandığımıda hissediyorum tabi:)
      Hemen bakıyorum yazıya ;)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails