6 Nisan 2018

mim..

blog takipçileri bilirler mim yazmayı ne de çok severim :) beyda'da geleni geçeni mimliyo şükür :) tam aradığım blogger :))

90'lı yıllarda aklınızda yer eden iki reklam hangileriydi şeklinde bir mim hazırlanmış.valla bu mileri hazırlayanların kreatifliğine bayılıyorum :))











işte aklıma gelenler :) 

90'lar değil ama bu reklamı hep hatırlarım.
fişini de al mustfa ali fişini de al :))


sanırım bu da 80'ler ama bu da unutmadıklarımdan
açkapa aç kapa artema
açıyorum kapıyorum ben bunu hep yapıyorum :))


90'lardan aklıma bir bu geldi
seni yerim sosis :))


kitapeylemi ve bir poşet kitabı mimleyeyim bende :))

6 yorum:

  1. Bu reklamları bilmiyorum, aslında pek reklam bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuşum sen nerden bu reklamları bileceksin :) ben yaş itibariyle biliyorum zaten ;) sus he söyleme :)

      Sil
  2. Kuzenim markete girmiş ve sosisi görünce "seni yerim sosis" diye bağırmıştı. Ne günlerdi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yazınca aklıma geldi 90'larda banka reklamı vardı burası Yapı Kredi değil mi diye yanlış hatırlayabilirim bankanın adını ama aynı şey bankada benim başıma gelmişti.iki tane banka tabelası köşeleme yanyana bankalardan biri de taşınmış mı :) Bankacıya rezil oldumdu :))

      Sil
  3. Haha Yapı Kredi Pardon reklamı... Ben paylaştım bakabilirsin süper reklamdı.
    Senin reklamları da gayet net hatırlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet net mi hatırlıyorsun? o_O demek ki aynı yaşlardayızcfelaan :p :D

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails